همایش ملی چالش­های یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی با رویکرد پداگوژیک و با هدف­های زیر  به میزبانی دانشگاه بوعلی سینا برگزار می­شود:

شناسایی و تحلیل چالش­های مهم یادگیری الکترونیکی که دانشگاه­های کشور در وضعیت مقابله با کرونا با آن رو به رو شدند؛
ارایه پیشنهادات تخصصی از منظر علم آموزش، برای بهبود عملکرد نظام آموزش عالی در طراحی و اجرای آموزش مبتنی بر یادگیری الکترونیکی؛
بهبودآفرین­های برنامه ­ریزی، مدیریت اجرا و دستاوردهای یادگیری الکترونیکی دانشگاه­ها در چشم­انداز کوتاه و میان مدت آموزش عالی کشور.

در این همایش اساتید برتر حوزه آموزش عالی در زمینه سیاست های آموزش عالی، نحوه تحقق اهداف تربیتی در محیط الکترونیکی، شیوه های تدریس، سنجش  و ارزشیابی سخنرانی خواهند نمود.

سخنرانی دکتر محمود مهرمحمدی، استاد مطالعات برنامه درسی، دانشگاه تربیت مدرس
موضوع 
: یادگیری الکترونیکی و امکان تحقق اهداف برتر تربیتی

۱۸ پاسخ
  1. محمد حسن ابراهیمی
    محمد حسن ابراهیمی گفته:

    با سلام
    احتراما بسیار جامع و عالی بود
    و به نظر من حضور استادانه در یه جاهایی به انتخاب دروسی داره که مدیر برای او می گذاره و اون باید درس یا درهایی رو برداره که خودشم بهش مسلط باشه تا بتونه تو این زمینه موفق عمل کنه در حالی که استادان ما در برخی موارد خودش پکیج رو بلد نیست بریزه پایین و دوباره روی هم مونتاژ کنه و لی میاد حسب سابقه کنار یا پیش کسوت بودن بر می داره و توی سوال دانشجو می مونه و با ترفند های روانشناسی از این بحران پیش اومده عبور می کنه و ….

    پاسخ
  2. فرحناز اسدزاده اکبری
    فرحناز اسدزاده اکبری گفته:

    باید با توجه به شرایط موجود تدریس ادامه داشته باشد و دانشجو ها رو به چالش وا داشت

    پاسخ
  3. احمد علی مبارک نژاد
    احمد علی مبارک نژاد گفته:

    سرفصل های بسیار راه گشایی مطرح شد اما بیشتر به صورت کلی بیان شد و به نظر بنده چنین سخنرانی های کارگشایی بایستی بیشتر در اختیار معلمان قرار گیرد

    پاسخ
  4. علیرضا ملکزاده جوادی
    علیرضا ملکزاده جوادی گفته:

    بسیار مفید و ارزشمند بود و نقش استادانه یک استاد را به عنوان کارگردان اصلی پشت صحنه بسیار شیوا بیان کردند

    پاسخ
  5. مصطفی الماسی
    مصطفی الماسی گفته:

    با سلام و احترام خدمت استاد عزیز ، بسیار عالی بود استفاده کردیم.
    مصطفی الماسی هستم هنرآموز رشته صنایع فلزی
    متاسفانه سیستم آموزشی از قبل ضعیف بوده و هست ، خوشبختانه سیستم تلفیقی یاعث شد در ضعف خود بکوشیم.
    فقط من موندم سیستم شاد چرا با اینترنت باید اجرا بشه و معلم بخاطر صرفه جویی در اینترنت از تدریس خود بزنه و متربی بخاطر نبود شبکه اینترنت از اموزش بمونه
    در پودمان های اول و دوم متاسفانه راه کاری ارائه ندادن که چکار کنیم که بازدهی خوبی داشته باشیم مگر با فیلم و عکس میشود انتظار اموزش خوب داشت
    راه کار : مثلا من در تدریس کلاس بازرسی جوش ، نرم افزار بازرسی جوش رو فرستادم و تکلیفی دادم که خودشون کار کنند

    پاسخ
  6. علی اسلامی خیبری
    علی اسلامی خیبری گفته:

    بنام خدا
    ویس عالی بود انشاالله تداوم داشته باشه
    این نقش کارگردانی توسط معلم ابزارهایی نیاز دارد که در برنامه آموزشی مورد نیاز است.شاید وجود دوربینهای متعدد وهمکار آموزشی وتخته هوشمند وابزارهای ارتباط موثر بخشی از آنها باشند.اما بهر حال نباید از ارزشیابی مستمر وایجاد ارتباط دوطرفه فعال واسترس زا وایجاد فضای آموزشی دلچسب غافل شد.

    پاسخ
  7. محمد رضا وکیلی
    محمد رضا وکیلی گفته:

    بنظر من، فشار و استرس نمره را از روی صلاحیت دوره معلمی بر دارید، واقعیت را ببینید، فقر خانواده ها، عدم دسترسی به اینترنت، بهم ریختگی بیشتر نظم بدلیل کرونا را ببینید. و سطح خواسته از معلمان را محدود کرد تر و به دوره های ضمن خدمت و زمان مناسب تر ارسال نمایید. با تشکر محمد رضا وکیلی ۱۴/۰۷/۹۹

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *