رشته مطالعات برنامه درسی با وضعیت سیالیت هویتی روبروست. دارای هویتی حداقلی هست و می تواند یا باید به سوی هویتی حداکثری حرکت کند. تاسیس و تثبیت ابعاد و اضلاع جدید تخصصی در رشته باید شناسایی شده و به دانشجویان و دانش پژوهان عرضه شود. فرهنگ و برنامه درسی می تواند یک هویت تازه باشد که می تواند به بسط هویتی رشته کمک کند. برای این منظور باید علاقمندان به تاسیس و تکوین این بعد تلاش کنند تا نقشه ارا طراحی و به جامعه متخصصان عرضه نمایند. در این حالت است که می توان به مواجهه سیستماتیک با موضوع دل بست.
دریافت متن کامل سخنرانی:
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.