رشته مطالعات برنامه درسی با وضعیت سیالیت هویتی روبروست. دارای هویتی حداقلی هست و می تواند یا باید به سوی هویتی حداکثری حرکت کند. تاسیس و تثبیت ابعاد و اضلاع جدید تخصصی در رشته باید شناسایی شده و به دانشجویان و دانش پژوهان عرضه شود. فرهنگ و برنامه درسی می تواند یک هویت تازه باشد که می تواند به بسط هویتی رشته کمک کند. برای این منظور باید علاقمندان به تاسیس و تکوین این بعد تلاش کنند تا نقشه ارا طراحی و به جامعه متخصصان عرضه نمایند. در این حالت است که می توان به مواجهه سیستماتیک با موضوع دل بست.

دریافت متن کامل سخنرانی:

در تکاپوی دست یابی به نقشه ای از محل التقای فرهنگ و جغرافیای برنامه درسی. تکوین گرایش یا رشته مطالعات فرهنگی برنامه درسی

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *