Science Education for Everyday Life: Evidence-Based Practice (Aikenhead, 2006)
- برنامه درسی
- آموزش علوم
- رویکرد رشته گرای علمی
- رویکرد انسانگرا و فرهنگی
- توسعه علمی
- دانش غربی
- دانش بومی
- شبکه عامل
- روش شناسی و مطالعات آینده
دریافت متن دیجیتال کتاب: Science Education for Everyday Life-Evidence-based Practice
سخنان دکتر محمود مهرمحمدی، استاد مطالعات برنامه درسی دانشگاه تربیت مدرس:
سخنان دکتر محمود امانی طهرانی، دانشآموخته رشته مطالعات برنامه درسی از دانشگاه خوارزمی، مدرس و پژوهشگر حوزه آموزش علوم:
منابع مرتبط جهت مطالعه بیشتر:
Larson, J. O. (1995). Fatima’s Rules and Other Elements of an Unintended Chemistry Curriculum
استفاده از مباحث مطرحشده در این بخش با ذکر منبع آزاد است.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.