Science Education for Everyday Life: Evidence-Based Practice (Aikenhead, 2006)

  • برنامه درسی
  • آموزش علوم
  • رویکرد رشته گرای علمی
  • رویکرد انسانگرا و فرهنگی
  • توسعه علمی
  • دانش غربی
  • دانش بومی
  • شبکه عامل
  • روش شناسی و مطالعات آینده

دریافت متن دیجیتال کتاب: Science Education for Everyday Life-Evidence-based Practice

سخنان دکتر محمود مهرمحمدی، استاد مطالعات برنامه درسی دانشگاه تربیت مدرس:

سخنان دکتر محمود امانی طهرانی، دانش‌آموخته رشته مطالعات برنامه درسی از دانشگاه خوارزمی، مدرس و پژوهشگر حوزه آموزش علوم: 

استفاده از مباحث مطرح‌شده در این بخش با ذکر منبع آزاد است.

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *