Lewis, L., & Chandley, N. (Eds.). (2012). Philosophy for children through the secondary curriculum. Bloomsbury Publishing.
- فبک در تاریخ
- فبک در جغرافیا
- فبک در هنر
- فبک در موسیقی
- تاریخ فبک
- مهارتها و مفاهیم فلسفی تاریخ
- یادگیری کاوشگرانه
- کاوشگری فلسفی
- مفاهیم زیباشناختی
- موسیقی مدرسه
دریافت فایل دیجیتال کتاب:
پیشینه بحث:
بخش دوم: فلسفه برای کودکان در برنامه درسی متوسطه (لویز و چندلی، ۲۰۱۲) – بخش دوم (mehrmohammadi.ir)
دکتر یحیی قائدی، دانشیار فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه خوارزمی، پیشگام و تسهیلگر فلسفه برای کودکان:
فصل ۹: فبک در تاریخ
دکتر مریم پورآقا، دانش آموخته فلسفه تعلیم و تربیت، مشاور فلسفی و مدرس دانشگاه، تسهیلگر فلسفه برای کودکان:
فصل ۱۰: فبک در جغرافیا
سحرناز برنگی، دانشجوی دکترای فلسفه هنر دانشگاه آزاد تهران شمال، تسهیلگر فلسفه برای کودکان:
فصل ۱۱: فبک در هنر
فصل ۱۲: فبک در موسیقی
Barton, K. C. (2024). Knowledge without disciplines: a critique of social realism’s disciplinary fixation. Journal of Curriculum Studies, 56(3), 235-245 🔸 #دانش_ارزشمند 🔸 #دانش_قدرتمند🔸 #مایکل_یانگ 🔸 #واقعگرایی_اجتماعی 🔸 #دانش_رشته_ای 🔸 #سواد_رشته_ای 🔸 #برنامه_درسی_دانش_بنیان دریافت فایل الکترونیکی مقاله: https://t.me/rics_mmm1959/2596 مرورکننده: ابراهیم طلائی، دکتری تعلیم و تربیت، دانشیار مطالعات برنامه درسی دانشگاه تربیت مدرس بخش اول: https://t.me/rics_mmm1959/2597 […]
McAninch, A. R. (1993). Teacher thinking and the case method: Theory and future directions. Teachers College Press, 1234 Amsterdam Avenue, New York, NY 10027. 🔹#The_Case_Method_in_Legal_Education🔸#روایت_کاوی_در_آموزش_حقوق🔹#The_Case_Method_in_Medical_Education🔸#روایت_کاوی_در_آموزش_پزشکی🔹#The_Case_Method_in_Business_Education🔸#روایت_کاوی_در_آموزش_کسبوکار🔹#The_Case_Method_in_Teacher_Education🔸#روایت_کاوی_در_تربیت_معلم دریافت فایل الکترونیکی کتاب: https://t.me/rics_mmm1959/2587 مرورکننده: دکتر صغری ملکی، دکتری مطالعات برنامه درسی، مدرس دانشگاه فرهنگیان 🔘 فصل ۴ تا ۶: https://t.me/rics_mmm1959/2593
McAninch, A. R. (1993). Teacher thinking and the case method: Theory and future directions. Teachers College Press, 1234 Amsterdam Avenue, New York, NY 10027. 🔸#تفکر_معلمان 🔹#Teacher_thinking 🔸#شیوه_روایت_کاوی🔹#Case_method🔸#تفکر_تجربی 🔹#Empirical_thinking 🔸#تفکر_تأملی دریافت فایل الکترونیکی کتاب: https://t.me/rics_mmm1959/2587 مرورکننده: دکتر صغری ملکی، دکتری مطالعات برنامه درسی، مدرس دانشگاه فرهنگیان 🔘 نکات مقدماتی و فصول ۱ تا ۳ https://t.me/rics_mmm1959/2588
Chan, C. K. Y., & Colloton, T. (2024). Generative AI in Higher Education: The ChatGPT Effect. Taylor & Francis. 🔸#یادگیری_مبتنی_بر_برونداد 🔸#سنجش_اصیل🔸#یکپارچگی_آکادمیک 🔸#سنجش_مبتنی_بر_عملکرد🔸#سنجش_شخصی_سازی_شده 🔸#سنجش_فراشناختی🔸#سنجش_همکاری_انسان_ماشین 🔸#بازخورد 🔸#بازاندیشی 🔸#تامل 🔸#سیاست_کاربرد_هوش_مصنوعی🔸#شفافیت🔸#مسئولیت_پذیری 🔸#نظارت_انسانی🔸#شبکههای_عصبی_مصنوعی🔸#شبکههای_عصب_یعمیق🔸#مدل_های_زبانی_بزرگ🔸#دادههای_آموزشی 🔸#تنظیم_دقیق_مدل 🔸#پردازش_زبان_طبیعی 🔸#پذیرش_هوش_مصنوعی 🔸#تاثیر_ایمنی_هوش_مصنوعی دریافت فایل الکترونیکی کتاب: https://t.me/rics_mmm1959/2573 مرورکننده: امیر قاضی میرسعید، آموزگار، پژوهشگر، دانشجوی کارشناسی ارشد یادگیری الکترونیک دانشگاه تهران 🔘 فصل چهارمhttps://t.me/rics_mmm1959/2581🔘 فصل پنجمhttps://t.me/rics_mmm1959/2582🔘 […]
Chan, C. K. Y., & Colloton, T. (2024). Generative AI in Higher Education: The ChatGPT Effect. Taylor & Francis. 🔸#هوش_مصنوعی 🔸#هوش_مصنوعی_مولد 🔸#سواد_هوش_مصنوعی 🔸#قوتها_و_ضعفهای_پذیرفتنChatGPT 🔸#بازطراحی_سنجش🔸#آموزش_عالی 🔸#هوش_مصنوعی_محدود 🔸#هوش_مصنوعی_عمومی 🔸#هوش_مصنوعی_برتر 🔸#کلان_داده🔸#اینترنت_اشیاء 🔸#هوش_مصنوعی_مولد 🔸#آموزش_عالی🔸#سواد_هوش_مصنوعی🔸#الگوی_پویای_سواد_هوشمصنوعی🔸#قوتها_و_ضعفها🔸#پذیرش🔸#کارکردهای_مرسوم_ChatGPT 🔸#سوگیری🔸#آموزش_با_مشارکت_هوش_مصنوعی🔸#طبقهبندی_بلوم 🔸#مهندسی_درخواست دریافت فایل الکترونیکی کتاب: https://t.me/rics_mmm1959/2573 مرورکننده: آسیه آل مراد، دکتری مطالعات برنامه درسی، شاغل در دفتر برنامهریزی آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و […]
شنیدن فایلهای صوتی: دکتر محمود مهرمحمدی – نکات مقدماتی:https://t.me/rics_mmm1959/2565 صادق کشاورزیان – بخش اول:https://t.me/rics_mmm1959/2566 صادق کشاورزیان – بخش دوم:https://t.me/rics_mmm1959/2567 دکتر منصوره مهدوی هزاوه:https://t.me/rics_mmm1959/2568 🎥 لینک دسترسی به فیلم
Palmer, P. J. (2017). The courage to teach guide for reflection and renewal. John Wiley & Sons. 🔸#هویت_و_یکپارچگی_در_تدریس🔸#فرهنگ_ترس 🔸#آموزش_سوژه_محور 🔸#شناخت_تدریس_و_یادگیری_در_اجتماع دریافت فایل الکترونیکی کتاب: https://t.me/rics_mmm1959/2560 منبع تکمیلی: https://t.me/rics_mmm1959/2562 مرورکننده: زهرا نیکنام، دکتری مطالعات برنامه درسی، استادیار دانشگاه خوارزمی https://t.me/rics_mmm1959/2561
Clandinin, D. J. (2023). Engaging in narrative inquiry. Routledge. 🔸#پژوهش_روایی 🔸#انقلاب_روایی🔸#رژه_روایی 🔸#اخلاق_ارتباطی🔸#سنگ_محک_های_پژوهش_روایی دریافت فایل الکترونیکی کتاب: https://t.me/rics_mmm1959/2555 منبع تکمیلی: https://t.me/rics_mmm1959/2556 مرورکننده: دکتر محمود مهرمحمدی، دکتری مطالعات برنامه درسی استاد دانشگاه تربیت مدرس https://t.me/rics_mmm1959/2554
Deng, Z. (2013). The practical and reconstructing Chinese pedagogics. Journal of Curriculum Studies, 45(5), 652-667. 🔸 #عملی🔸 #پداگوژی_در_چین🔸 #بازسازی_پداگوژی 🔸 #پداگوژی_زندگی_عمل 🔸 #پداگوژی_مبتنی_بر_عمل🔸 #رابطه_نظریه_و_عمل 🔸 #توسعه_نظریه🔸 #توسعه_نظریه_و_کاربرد_خادمانه_و_تکثرگرایانه_نظریه 🔸 #نظریه_برنامه_درسی 🔸 #زن_یی_دن 🔸 #ژوزف_شوآب دریافت فایل الکترونیکی مقاله: https://t.me/rics_mmm1959/2548 منبع تکمیلی: https://t.me/rics_mmm1959/2545 منبع تکمیلی ۲: https://t.me/rics_mmm1959/2551 مرورکننده: رحمتاله خسروی، دکتری مطالعات برنامه درسی، استادیار دانشگاه فرهنگیان […]
Künzli, R. (2013). Memorizing a memory: Schwab’s the practical in a German context. Journal of Curriculum Studies, 45(5), 668-683 🔸 #شواب🔸 #عملی🔸 #آلمان🔸 #کونتزلی🔸 #دیداکتیک🔸 #برنامهدرسی دریافت فایل الکترونیکی مقاله: https://t.me/rics_mmm1959/2543 منبع تکمیلی: https://t.me/rics_mmm1959/2545 مرورکننده: اعظم زرقانی، دکتری مطالعات برنامه درسی، مدرس و پژوهشگر دانشگاه https://t.me/rics_mmm1959/2544
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.