The Educational Imagination: On the Design and Evaluation of School Programs (Eisner)

  • آیزنر
  • نقد تربیتی
  • فرانقد
  • نقد تفکر علمی
  • پرهیز از قطعی نگری
  • استانداردسازی
  • برنامه درسی قصدشده
  • برنامه درسی اجراشده
  • سطوح تصمیم گیری
  • نظریه هنجاری
  • نظریه توصیفی
  • اشاعه
  • برنامه درسی آشکار ضمنی پوچ
  • هدف
  • ابعاد طراحی
  • تدریس هنرمندانه
  • ارزشیابی

دریافت فایل دیجیتال کتاب: The_Educational_Imagination3rd_e

سخنان دکتر محمود مهرمحمدی، استاد مطالعات برنامه درسی دانشگاه تربیت مدرس:


سخنان دکتر فهیمه گندمی، دانش‌آموخته رشته برنامه ریزی درسی دانشگاه تربیت مدرس: 

سخنان دکتر سپیده نوروزی، دانش‌آموخته رشته برنامه ریزی درسی دانشگاه تربیت مدرس:

سخنان شیرین داوری، دانشجوی دوره دکتری رشته برنامه ریزی درسی دانشگاه تربیت مدرس:

سخنان حسین شیرزاده، دانشجوی دوره دکتری رشته فلسفه تعلیم و تربین دانشگاه تربیت مدرس:

سخنان ابوالقاسم بهجت، دانشجوی دوره دکتری رشته برنامه ریزی درسی دانشگاه تربیت مدرس:

استفاده از مباحث مطرح‌شده در این بخش با ذکر منبع آزاد است.

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *