فلسفه برای کودکان در برنامه درسی متوسطه (لویز و چندلی، 2012)

Lewis, L., & Chandley, N. (Eds.). (2012). Philosophy for children through the secondary curriculum. Bloomsbury Publishing.

  • فبک در تاریخ
  • فبک در جغرافیا
  • فبک در هنر
  • فبک در موسیقی
  • تاریخ فبک
  • مهارتها و مفاهیم فلسفی تاریخ
  • یادگیری کاوشگرانه
  • کاوشگری فلسفی
  • مفاهیم زیباشناختی
  • موسیقی مدرسه

دریافت فایل دیجیتال کتاب:

پیشینه بحث:

بخش اول: فلسفه برای کودکان در برنامه درسی متوسطه (لویز و چندلی، ۲۰۱۲) – دکتر محمود مهرمحمدی (mehrmohammadi.ir)

بخش دوم: فلسفه برای کودکان در برنامه درسی متوسطه (لویز و چندلی، ۲۰۱۲) – بخش دوم (mehrmohammadi.ir)

بخش سوم: فلسفه برای کودکان در برنامه درسی متوسطه (لویز و چندلی، ۲۰۱۲) – بخش سوم – دکتر محمود مهرمحمدی (mehrmohammadi.ir)

فلسفه برای کودکان در برنامه درسی متوسطه (لویز و چندلی، 2012) - بخش چهارم

دکتر یحیی قائدی، دانشیار فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه خوارزمی، پیشگام و تسهیلگر فلسفه برای کودکان:

فصل ۹: فبک در تاریخ

دکتر مریم پورآقا، دانش آموخته فلسفه تعلیم و تربیت، مشاور فلسفی و مدرس دانشگاه، تسهیلگر فلسفه برای کودکان:

فصل ۱۰: فبک در جغرافیا

سحرناز برنگی، دانشجوی دکترای فلسفه هنر دانشگاه آزاد تهران شمال، تسهیلگر فلسفه برای کودکان:

فصل ۱۱: فبک در هنر

فصل ۱۲: فبک در موسیقی

دانش عاری از دیسیپلین‌ها؛ نقدی بر جزمیت دیسیپلینی واقع‌گرایی اجتماعی (بارتون ۲۰۲۴)
تفکر معلمان و شیوه روایت کاوی. (امی راث مک آنینچ، ۱۹۹۳)، فصل چهارم تا ششم
تفکر معلمان و شیوه روایت کاوی. (امی راث مک آنینچ، ۱۹۹۳)، فصل اول تا سوم
هوش مصنوعی مولد در آموزش عالی: تأثیر ChatGPT، فصل چهارم تا هفتم
هوش مصنوعی مولد در آموزش عالی: تأثیر ChatGPT. (سیسیلیا چان و تام کالوتون، ۲۰۲۴)، فصل اول تا سوم
مهرجویی، داریوش (کارگردان). (۱۳۵۹). مدرسه‌ای که می‌رفتیم [فیلم]. کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
شهامت تدریس: سفری به دنیای درون معلم (پالمر، ۲۰۱۷)
انجام پژوهش روایی (کلندینین، ۲۰۲۳)
«عملی» و بازسازی پداگوژی در چین (دِن،  ۲۰۱۳)
به‌خاطر سپردن یک خاطره: نظریه‌ی عملی شواب در بافت آلمان
۱ ۲ ۳۴
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *