Lewis, L., & Chandley, N. (Eds.). (2012). Philosophy for children through the secondary curriculum. Bloomsbury Publishing.
- فبک در تاریخ
- فبک در جغرافیا
- فبک در هنر
- فبک در موسیقی
- تاریخ فبک
- مهارتها و مفاهیم فلسفی تاریخ
- یادگیری کاوشگرانه
- کاوشگری فلسفی
- مفاهیم زیباشناختی
- موسیقی مدرسه
دریافت فایل دیجیتال کتاب:
پیشینه بحث:
بخش دوم: فلسفه برای کودکان در برنامه درسی متوسطه (لویز و چندلی، ۲۰۱۲) – بخش دوم (mehrmohammadi.ir)

دکتر یحیی قائدی، دانشیار فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه خوارزمی، پیشگام و تسهیلگر فلسفه برای کودکان:
فصل ۹: فبک در تاریخ
دکتر مریم پورآقا، دانش آموخته فلسفه تعلیم و تربیت، مشاور فلسفی و مدرس دانشگاه، تسهیلگر فلسفه برای کودکان:
فصل ۱۰: فبک در جغرافیا
سحرناز برنگی، دانشجوی دکترای فلسفه هنر دانشگاه آزاد تهران شمال، تسهیلگر فلسفه برای کودکان:
فصل ۱۱: فبک در هنر
فصل ۱۲: فبک در موسیقی
Green, J. L., Camilli, G., & Elmore, P. B. (Eds.). (2006). Handbook of complementary methods in education research. Routledge. روشهای مطالعه موردیتحلیل بین موردیسنجش برنامه درسی دریافت فایل الکترونیکی کتاب: ابراهیم طلائی، دکتری مطالعات برنامه درسی، دانشیار دانشگاه تربیت مدرس: https://t.me/rics_mmm1959/2067 غلامرضا یادگارزاده، دکتری برنامه درسی آموزش عالی، استادیار دانشگاه علامه طباطبائی: https://t.me/rics_mmm1959/2065 عادل فاطمی، […]
Green, J. L., Camilli, G., & Elmore, P. B. (Eds.). (2006). Handbook of complementary methods in education research. Routledge. معرفی کلی دستنامه پژوهش آمیخته با عمل پژوهش مبتنی بر هنر پژوهش تاریخی در تعلیم و تربیت دریافت فایل الکترونیکی کتاب: محمود مهرمحمدی، دکتری مطالعات برنامه درسی، استاد دانشگاه تربیت مدرس: پژوهش آمیخته با عمل https://t.me/rics_mmm1959/2059 […]
Cheng-Yu Hung (2021). The revival of the process model in curriculum design: changes and challenges in the new taiwanese citizenship curriculum. JOURNAL OF CURRICULUM STUDIES. مدل فرایندی مدل محصول محور پرکتیکال شوآب مطالعات اجتماعی طراحی برنامه درسی عاملیت معلم دریافت فایل الکترونیکی مقاله: دکتر محمود مهرمحمدی، دکتری مطالعات برنامه درسی، استاد دانشگاه تربیت مدرس: شنیدن […]
Mueller, J. J., & File, N. (Eds.). (2020). Curriculum in early childhood education: Re-examined, reclaimed, renewed. Routledge. بافت اجتماعی سیاسی حاکم بر برنامه درسی تربیت اوان کودکی (تاک) رویکردهای خاص برنامه درسی تاک برخورد انتقادی با آنچه که در حوزه برنامه درسی تاک می گذرد احیاء برنامه درسی تاک دریافت فایل الکترونیکی کتاب: دکتر ابراهیم […]
Cuthbert, A. S., & Standish, A. (Eds.). (2021). What Should Schools Teach?: Disciplines, subjects and the pursuit of truth. UCL Press. فصل ۱۲: شیمی فصل ۱۳: فیزیک فصل ۱۴: ریاضیات پیشینه بحث: مدارس چه چیزی باید آموزش دهند؟ (کاثبرت و استندیس، ۲۰۲۱) – دکتر محمود مهرمحمدی (mehrmohammadi.ir) مدارس چه چیزی باید آموزش دهند؟ (کاثبرت و […]
Cuthbert, A. S., & Standish, A. (Eds.). (2021). What Should Schools Teach?: Disciplines, subjects and the pursuit of truth. UCL Press. فصل ۹: تاریخ فصل ۱۰: تربیت دینی فصل ۱۱: زیست شناسی پیشینه بحث: مدارس چه چیزی باید آموزش دهند؟ (کاثبرت و استندیس، ۲۰۲۱) – دکتر محمود مهرمحمدی (mehrmohammadi.ir) مدارس چه چیزی باید آموزش دهند؟ […]
Cuthbert, A. S., & Standish, A. (Eds.). (2021). What Should Schools Teach?: Disciplines, subjects and the pursuit of truth. UCL Press. فصل ۶: موسیقی فصل ۷: زبان های خارجی فصل ۸: جغرافیا پیشینه بحث: مدارس چه چیزی باید آموزش دهند؟ (کاثبرت و استندیس، ۲۰۲۱) – دکتر محمود مهرمحمدی (mehrmohammadi.ir) مدارس چه چیزی باید آموزش دهند؟ […]
Cuthbert, A. S., & Standish, A. (Eds.). (2021). What Should Schools Teach?: Disciplines, subjects and the pursuit of truth. UCL Press. مقدمه و معرفی پروژه فصل ۲: موضوعات درسی فصل ۳: ادبیات انگلیسی فصل ۴: هنر فصل ۵: نمایشنامه پیشینه بحث: مدارس چه چیزی باید آموزش دهند؟ (کاثبرت و استندیس، ۲۰۲۱) – دکتر محمود مهرمحمدی […]
Webster, R. S. (2022). Spiritual education for a post-capitalist society. Educational Philosophy and Theory, 54(3), 288-298. تربیت معنوی تربیت اجتماعی دموکراسی آگاهی انتقادی دیوئی فریره جامعه پساسرمایه داری سرمایه داری ایدئولوژی نئولیبرال مالکیت رسانه سانسور دیدگاه ها دریافت فایل الکترونیکی مقاله: محمود مهرمحمدی، دکتری مطالعات برنامه درسی، استاد دانشگاه تربیت مدرس: معصومه کیانی، دکتری فلسفه […]
من و آیزنر: یک روایت آتوبیوگرافیک پیشینه بحث: پالت رنگارنگ: کاربست اندیشه های الیوت آیزنر (اورماخر و متیوز، ۲۰۰۵) – دکتر محمود مهرمحمدی (mehrmohammadi.ir) پالت رنگارنگ: کاربست اندیشه های الیوت آیزنر – بخش دوم – دکتر محمود مهرمحمدی (mehrmohammadi.ir) پالت رنگارنگ: کاربست اندیشه های الیوت آیزنر – بخش سوم – دکتر محمود مهرمحمدی (mehrmohammadi.ir) پالت […]
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.