Clandinin, D. J., & Husu, J. (Eds.). (2017). The SAGE handbook of research on teacher education. Sage.
- STEM
- شکل دهی سیاسی تربیت معلم
- تربیت معلم مدرسه محور
- تربیت معلم دانشگاه محور
- اصلاح برنامه درسی
- هنرهای خلاق
- آموزش و یادگیری در/از طریق هنر
- هنر در آموزش قبل و حین خدمت معلمان
- تربیت دینی
- معلم دینی
- نظریه تنوع
- تربیت دینی انتقادی
سایر بخش های کتاب:
دستنامه سیج در باب پژوهش درباره تربیت معلم. کلاندینین و هوسو (۲۰۱۷) – بخش سوم (mehrmohammadi.ir)
دستنامه سیج در باب پژوهش درباره تربیت معلم. کلاندینین و هوسو (۲۰۱۷) – بخش چهارم (mehrmohammadi.ir)
دریافت فایل الکترونیکی کتاب:
زهرا نیکنام، دکتری مطالعات برنامه درسی، استادیار دانشگاه خوارزمی:
https://t.me/rics_mmm1959/2156
حسن علی گرمابی، دکتری مطالعات برنامه درسی، مدرس دانشگاه فرهنگیان:
https://t.me/rics_mmm1959/2157
محمود سعیدی رضوانی، دکتری مطالعات برنامه درسی، دانشیار دانشگاه فردوسی مشهد:
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.