Curriculum in a New Key: The Collected Works of Ted T. Aoki (Pinar & Irwin, 2005)
- تد آئوکی
- فهم برنامه درسی
- پدیدارشناسی
- پساساختارگرایی
- تجربه و تفکر
- زبان
- درک پدیدارشناسانه
- جهتگیریهای پژوهشی
- تحلیلی تجربی
- تفسیری موقعیتی
- انتقادی
- اجرای برنامه درسی
- رویکرد ابزاری
- رویکرد رویهای مبتنی بر موقعیت
- صلاحیت تدریس
- تمایز تکنیک و رویه
- برنامه درسی به عنوان طرح
- برنامه درسی به عنوان تجربه زیسته
دریافت متن دیجیتال کتاب: Curriculum in a New Key
سخنان دکتر محمود مهرمحمدی، استاد مطالعات برنامه درسی دانشگاه تربیت مدرس:
سخنان دکتر نرگس کشتی آرای، دانشیار مطالعات برنامه درسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان):
استفاده از مباحث مطرحشده در این بخش با ذکر منبع آزاد است.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.