Curriculum in a New Key: The Collected Works of Ted T. Aoki (Pinar & Irwin, 2005)

  • تد آئوکی
  • فهم برنامه درسی
  • پدیدارشناسی
  • پساساختارگرایی
  • تجربه و تفکر
  • زبان
  • درک پدیدارشناسانه
  • جهتگیری‌های پژوهشی
  • تحلیلی تجربی
  • تفسیری موقعیتی
  • انتقادی
  • اجرای برنامه درسی
  • رویکرد ابزاری
  • رویکرد رویه‌ای مبتنی بر موقعیت
  • صلاحیت تدریس
  • تمایز تکنیک و رویه
  • برنامه درسی به عنوان طرح
  • برنامه درسی به عنوان تجربه زیسته

 

دریافت متن دیجیتال کتاب: Curriculum in a New Key

سخنان دکتر محمود مهرمحمدی، استاد مطالعات برنامه درسی دانشگاه تربیت مدرس:

سخنان دکتر نرگس کشتی آرای، دانشیار مطالعات برنامه درسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان): 

استفاده از مباحث مطرح‌شده در این بخش با ذکر منبع آزاد است.

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *