The Curriculum: Theory and Practice (Kelly, 2004)

  • برنامه درسی و مطالعات برنامه درسی
  • دانش و برنامه درسی
  • برنامه درسی به مثابه محتوا و محصول
  • برنامه درسی به مثابه فرایند و رشد
  • تولید، تغییر و کنترل برنامه درسی
  • سنجش، ارزیابی، ارزشیابی، مسئولیت پذیری
  • سیاسی شدن برنامه درسی
  • برنامه درسی دموکراتیک تربیتی
  • توسعه اقتصادی
  • نقش معلمان در برنامه درسی
  • برنامه درسی ملی انگلستان

دریافت متن دیجیتال کتاب: The Curriculum Theory and Practice-by A.V.Kelly

سخنان دکتر محمود مهرمحمدی، استاد مطالعات برنامه درسی دانشگاه تربیت مدرس:

سخنان دکتر محرم آقازاده، دانش آموخته رشته مطالعات برنامه درسی و کارشناس خبره یادگیری الکترونیک در CANI کالج، کانادا: 

استفاده از مباحث مطرح‌شده در این بخش با ذکر منبع آزاد است.

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *