The Curriculum: Theory and Practice (Kelly, 2004)
- برنامه درسی و مطالعات برنامه درسی
- دانش و برنامه درسی
- برنامه درسی به مثابه محتوا و محصول
- برنامه درسی به مثابه فرایند و رشد
- تولید، تغییر و کنترل برنامه درسی
- سنجش، ارزیابی، ارزشیابی، مسئولیت پذیری
- سیاسی شدن برنامه درسی
- برنامه درسی دموکراتیک تربیتی
- توسعه اقتصادی
- نقش معلمان در برنامه درسی
- برنامه درسی ملی انگلستان
دریافت متن دیجیتال کتاب: The Curriculum Theory and Practice-by A.V.Kelly
سخنان دکتر محمود مهرمحمدی، استاد مطالعات برنامه درسی دانشگاه تربیت مدرس:
سخنان دکتر محرم آقازاده، دانش آموخته رشته مطالعات برنامه درسی و کارشناس خبره یادگیری الکترونیک در CANI کالج، کانادا:
استفاده از مباحث مطرحشده در این بخش با ذکر منبع آزاد است.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.