John Dewey and our Educational Prospect: A Critical Engagement with Dewey’s Democracy and Education (Hansen, 2006)

  • ماهیت موضوعات در برنامه درسی
  • پویایی ارتباطات انسانی
  • ماهیت رشد
  • رابطه بین دموکراسی و تعلیم و تربیت
  • اهمیت به رسمیت شناختن عاملیت دانش‌آموز
  • مسائل و دغدغه های تربیتی معاصر
  • بایدهای برنامه درسی برای کودکان و نوجوانان
  • تربیت حرفه‌ای معلم
  • رویکردهای تربیتی و روندهای اجتماعی
  • بازسازی اهداف مدرسه

دریافت متن دیجیتال کتاب: Democracy and Education – John Dewey

سخنان دکتر محمود مهرمحمدی، استاد مطالعات برنامه درسی دانشگاه تربیت مدرس:

سخنان دکتر سمیه رام، دانش‌آموخته رشته مطالعات برنامه درسی از دانشگاه تربیت مدرس: 

استفاده از مباحث مطرح‌شده در این بخش با ذکر منبع آزاد است.

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *