Conflicts in Curriculum Theory: Challenging Hegemonic Epistemologies (Paraskeva, 2011)

  • نظریه انتقادی
  • عدالت اجتماعی
  • قتل عام معرفت شناسی
  • قلمروزدایی از نظریه‌های برنامه درسی
  • تعارض‌های انتخاب ذانش ارزشمند پیشرفت‌گرایی، بازسازی اجتماعی، تایلریسم
  • دلایل تضعیف نظریه کارایی اجتماعی
  • فهم سیاسی
  • نوفهم گرایی
  • نظریه‌های اقتصادی در برنامه درسی
  • نظریه‌های فرهنگی
  • دانش دموکراتیک
  • ژیرو
  • اسپنسر

دریافت متن دیجیتال کتاب: Conflicts_in_Curriculum_Theory_Challenge

سخنان دکتر محمود مهرمحمدی، استاد مطالعات برنامه درسی دانشگاه تربیت مدرس:

سخنان دکتر مصطفی قادری، دانشیار مطالعات برنامه درسی دانشگاه علامه طباطبایی: 

استفاده از مباحث مطرح‌شده در این بخش با ذکر منبع آزاد است.

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *