Curriculum and Imagination: Process Theory, Pedagogy and Action Research (McKernan, 2007)

  • برنامه درسی
  • پژوهش و تولید
  • تخیل
  • تجربه
  • تنوع فرهنگی
  • بهبود برنامه درسی
  • معلم پژوهنده
  • نگاه انتقادی
  • کنش پژوهی
  • ایدئولوژی ها
  • کارگزار فکور
  • استنهاوس

دریافت متن دیجیتال کتاب: James_McKernan_Curriculum_and_Imagination_

سخنان دکتر محمود مهرمحمدی، استاد مطالعات برنامه درسی دانشگاه تربیت مدرس:

سخنان دکتر فیروز محمودی، دانشیار مطالعات برنامه درسی دانشگاه تبریز: 

استفاده از مباحث مطرح‌شده در این بخش با ذکر منبع آزاد است.

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *