Pinar, W. F., Reynolds, W. M., Slattery, P., & Taubman, P. M. (1995). Understanding curriculum: An introduction to the study of historical and contemporary curriculum discourses (Vol. 17). Peter Lang.

برنامه درسی 

نومفهوم گرایی

تم تداوم و استمرار

چرخش نومفهوم‌گرایی 

تکثر در اندیشه‌ورزی

کسب هویت‌های جدید

دریافت متن دیجیتال کتاب: sByWilliamFPinar-Understanding Curriculum

سخنان دکتر محمود مهرمحمدی، استاد مطالعات برنامه درسی دانشگاه تربیت مدرس:

Dr. William F. Pinar, Professor and Canada Research Chair, The University of British Columbia: 

استفاده از مباحث مطرح‌شده در این بخش با ذکر منبع آزاد است.

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *