Pinar, W. F., Reynolds, W. M., Slattery, P., & Taubman, P. M. (1995). Understanding curriculum: An introduction to the study of historical and contemporary curriculum discourses (Vol. 17). Peter Lang.
برنامه درسی
نومفهوم گرایی
تم تداوم و استمرار
چرخش نومفهومگرایی
تکثر در اندیشهورزی
کسب هویتهای جدید
دریافت متن دیجیتال کتاب: sByWilliamFPinar-Understanding Curriculum
سخنان دکتر محمود مهرمحمدی، استاد مطالعات برنامه درسی دانشگاه تربیت مدرس:
Dr. William F. Pinar, Professor and Canada Research Chair, The University of British Columbia:
استفاده از مباحث مطرحشده در این بخش با ذکر منبع آزاد است.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.