Wedell, M., & Grassick, L. (Eds.). (2018). International perspectives on teachers living with curriculum change. Palgrave Macmillan UK
- برنامه درسی
- تغییر و نوآوری
- تجربه زیسته
- آموزش زبان انگلیسی
- محدودیت های اجرای تغییرات
دریافت متن دیجیتال کتاب: International_Perspectives_on_English
سخنان دکتر محمود مهرمحمدی، استاد مطالعات برنامه درسی دانشگاه تربیت مدرس:
سخنان دکتر رضا میرعرب رضی، استادیار مطالعات برنامه درسی دانشگاه مازندران:
استفاده از مباحث مطرحشده در این بخش با ذکر منبع آزاد است.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.