Wedell, M., & Grassick, L. (Eds.). (2018). International perspectives on teachers living with curriculum change. Palgrave Macmillan UK

  • برنامه درسی
  • تغییر و نوآوری
  • تجربه زیسته
  • آموزش زبان انگلیسی
  • محدودیت های اجرای تغییرات

دریافت متن دیجیتال کتاب: International_Perspectives_on_English

سخنان دکتر محمود مهرمحمدی، استاد مطالعات برنامه درسی دانشگاه تربیت مدرس:

سخنان دکتر رضا میرعرب رضی، استادیار مطالعات برنامه درسی دانشگاه مازندران: 

استفاده از مباحث مطرح‌شده در این بخش با ذکر منبع آزاد است.

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *