Wyse, D., Hayward, L., & Pandya, J. (Eds.). (2016). The SAGE handbook of curriculum, pedagogy and assessment. Sage.
- برنامه درسی
- پیام های برآمده از برنامه درسی
- یکپارچگی برنامه درسی، پداگوژی و سنجش
- روندهای تاریخی در برنامه درسی و مطالعات برنامه درسی
- چرخش فرهنگی اجتماعی در برنامه درسی، پداگوژی و سنجش
- معرفت شناسی و روش شناسی در برنامه درسی
- برنامه درسی و حوزه های یادگیری
- حوزه های برنامه درسی
- سنجش و برنامه درسی
- برنامه درسی و سیاستگذاری تعلیم و تربیتی
- برنشتاین
- دانش معتبر
- آینده برنامه درسی
دریافت فایل کامل کتاب:

سخنان دکتر محمود مهرمحمدی، استاد مطالعات برنامه درسی دانشگاه تربیت مدرس
فصل اول:
فصل اول (ادامه):
فصل دوم:
سخنان دکتر رحمت الله مرزوقی، استاد مطالعات برنامه درسی دانشگاه شیراز:
سخنان دکتر زهرا نیک نام، استادیار مطالعات برنامه درسی دانشگاه خوارزمی:
فصل سوم:
سخنان دکتر مرضیه دهقانی، استادیار مطالعات برنامه درسی دانشگاه تهران:
سخنان دکتر رحمت الله مرزوقی، استاد مطالعات برنامه درسی دانشگاه شیراز:
فصل چهارم:
سخنان دکتر نعمت الله فاضلی، استاد انسان شناسی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی:
سخنان دکتر علیرضا صادقی، دانشیار مطالعات برنامه درسی دانشگاه علامه طباطبایی:
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.