Wyse, D., Hayward, L., & Pandya, J. (Eds.). (2016). The SAGE handbook of curriculum, pedagogy and assessment. Sage.

  • برنامه درسی
  • پیام های برآمده از برنامه درسی
  • یکپارچگی برنامه درسی، پداگوژی و سنجش
  • روندهای تاریخی در برنامه درسی و مطالعات برنامه درسی
  • چرخش فرهنگی اجتماعی در برنامه درسی، پداگوژی و سنجش
  • معرفت شناسی و روش شناسی در برنامه درسی
  • برنامه درسی و حوزه های یادگیری
  • حوزه های برنامه درسی
  • سنجش و برنامه درسی
  • برنامه درسی و سیاستگذاری تعلیم و تربیتی
  • برنشتاین
  • دانش معتبر
  • آینده برنامه درسی

دریافت فایل کامل کتاب:

سخنان دکتر محمود مهرمحمدی، استاد مطالعات برنامه درسی دانشگاه تربیت مدرس

فصل اول:

فصل اول (ادامه):

فصل دوم:

سخنان دکتر رحمت الله مرزوقی، استاد مطالعات برنامه درسی دانشگاه شیراز:

سخنان دکتر زهرا نیک نام، استادیار مطالعات برنامه درسی دانشگاه خوارزمی:

فصل سوم:

سخنان دکتر مرضیه دهقانی، استادیار مطالعات برنامه درسی دانشگاه تهران:

سخنان دکتر رحمت الله مرزوقی، استاد مطالعات برنامه درسی دانشگاه شیراز:

فصل چهارم:

سخنان دکتر نعمت الله فاضلی، استاد انسان شناسی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی:

سخنان دکتر علیرضا صادقی، دانشیار مطالعات برنامه درسی دانشگاه علامه طباطبایی:

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *