Wyse, D., Hayward, L., & Pandya, J. (Eds.). (2016). The SAGE handbook of curriculum, pedagogy and assessment. Sage.

فصل ۴۳: سنجش و برنامه درسی

فصل ۴۴: درک معلمان از سنجش

فصل ۴۵: نقش سنجش در پداگوژی – و چرا اعتبار مهم است

فصل ۴۶: سنجش برای یادگیری: یک ابزار آموزشی

پیشینه بحث: بخش اول: http://mehrmohammadi.ir/rics97/

بخش دوم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_2/

بخش سوم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_3/

بخش چهارم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_4/

بخش پنجم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_5/

بخش ششم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_6/

بخش هفتم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_7/

بخش هشتم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_8/

بخش نهم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_9/

فصل ۴۳:

سخنان مریم بنی عامریان، دانش‌آموخته دکترای مطالعات برنامه درسی دانشگاه تهران:

سخنان سیدعلی خالقی نژاد، دکترای مطالعات برنامه درسی، پژوهشگر پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش:

فصل ۴۴:

سخنان بهروز مهرام، دکترای مطالعات برنامه درسی، دانشیار دانشگاه فردوسی مشهد:

سخنان سیدعلی خالقی نژاد، دکترای مطالعات برنامه درسی، پژوهشگر پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش:

فصل ۴۵:

سخنان بهروز مهرام، دکترای مطالعات برنامه درسی، دانشیار دانشگاه فردوسی مشهد:

سخنان سیدعلی خالقی نژاد، دکترای مطالعات برنامه درسی، پژوهشگر پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش:

سخنان مریم بنی عامریان، دانش‌آموخته دکترای مطالعات برنامه درسی دانشگاه تهران:

فصل ۴۶:

سخنان سیدعلی خالقی نژاد، دکترای مطالعات برنامه درسی، پژوهشگر پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش:

سخنان فرهاد سراجی، دکترای مطالعات برنامه درسی، دانشیار دانشگاه بوعلی همدان:

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *