Wyse, D., Hayward, L., & Pandya, J. (Eds.). (2016). The SAGE handbook of curriculum, pedagogy and assessment. Sage.

فصل ۴۷: اجرای سنجش برای یادگیری در یک بافت کنفوسیوسی: مطالعه موردی هنگ کنگ

فصل ۴۸: سنجش برای اجتماع یادگیری: یادگیرندگان، معلمان و سیاست گذاران

فصل ۴۹: اصلاح برنامه درسی در آزمون و زمینه های پاسخگویی

فصل ۵۰: سنجش استانداردهای حرفه‌ای و ارزیابی کار معلمان

پیشینه بحث: بخش اول: http://mehrmohammadi.ir/rics97/

بخش دوم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_2/

بخش سوم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_3/

بخش چهارم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_4/

بخش پنجم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_5/

بخش ششم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_6/

بخش هفتم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_7/

بخش هشتم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_8/

بخش نهم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_9/

بخش دهم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_10/

فصل ۴۷:

Ricky Jam, Associate Professor, Department of Education Studies, Hong Kong Baptist University:

سخنان سمیه لیاقت، دکترای سنجش آموزش، پژوهشگر و مدرس دانشگاه ها و مراکز آموزشی تهران:

فصل ۴۸:

سخنان محمد حسنی، دکترای فلسفه تعلیم و تربیت، دانشیار پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش:

سخنان آمنه احمدی، دکترای مطالعات برنامه درسی، پیشکسوت سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی:

فصل ۴۹:

سخنان زهرا گویا، دکترای آموزش ریاضی، استاد دانشگاه شهید بهشتی:

سخنان سمیه لیاقت، دکترای سنجش آموزش، پژوهشگر و مدرس دانشگاه ها و مراکز آموزشی تهران:

فصل ۵۰:

سخنان آمنه احمدی، دکترای مطالعات برنامه درسی، پیشکسوت سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی:

سخنان مهدیه سادات وقور کاشانی، دکترای مطالعات برنامه درسی، پژوهشگر در حوزه ارزشیابی آموزشی و عضو گروه زبان های بین الملل سازمان سنجش:

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *