Wyse, D., Hayward, L., & Pandya, J. (Eds.). (2016). The SAGE handbook of curriculum, pedagogy and assessment. Sage.
فصل ۵۱: برنامه درسی در قرن بیست و یکم و چشم انداز امتحانات در آن
فصل ۵۲: سنجش دانش آموز و ارتباط آن با برنامه درسی، تدریس و یادگیری در قرن بیست و یکم
فصل ۵۳: سنجش ملی و پاسخگویی هوشمندانه
پیشینه بحث: بخش اول: http://mehrmohammadi.ir/rics97/
بخش دوم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_2/
بخش سوم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_3/
بخش چهارم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_4/
بخش پنجم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_5/
بخش ششم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_6/
بخش هفتم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_7/
بخش هشتم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_8/
بخش نهم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_9/
بخش دهم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_10/
بخش یازدهم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_11/

فصل ۵۱:
سخنان محمد حسنی، دکترای فلسفه تعلیم و تربیت، دانشیار پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش:
سخنان سولماز نورآبادی، دکترای مطالعات برنامه درسی، استادیار دانشگاه شاهد:
فصل ۵۲:
سخنان محمد حسنی، دکترای فلسفه تعلیم و تربیت، دانشیار پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش:
سخنان محبوبه فناخسرو، دکترای تکنولوژی آموزشی، استادیار دانشگاه فرهنگیان – به همراه سولماز نورآبادی، دکترای مطالعات برنامه درسی، استادیار دانشگاه شاهد:
فصل ۵۳:
سخنان مسعود کبیری: دکترای سنجش آموزش، استادیار پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش:
سخنان سمیه لیاقت، دکترای سنجش آموزش، پژوهشگر و مدرس دانشگاه ها و مراکز آموزشی تهران (در دو بخش):
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.