Wyse, D., Hayward, L., & Pandya, J. (Eds.). (2016). The SAGE handbook of curriculum, pedagogy and assessment. Sage.
فصل ۵۴: تاثیر اقتصادی آموزش: شواهد و مستندات
فصل ۵۵: مرزهای بین دولتی بودن و خصوصی بودن در برنامه درسی و سیاست گذاری های آموزشی
فصل ۵۶: سنجش های بین المللی از نتایج یادگیری دانش آموزان
پیشینه بحث: بخش اول: http://mehrmohammadi.ir/rics97/
بخش دوم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_2/
بخش سوم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_3/
بخش چهارم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_4/
بخش پنجم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_5/
بخش ششم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_6/
بخش هفتم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_7/
بخش هشتم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_8/
بخش نهم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_9/
بخش دهم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_10/
بخش یازدهم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_11/
بخش دوازدهم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_12/

فصل ۵۴:
سخنان دکتر مرتضی کرمی، دکترای مطالعات برنامه درسی، دانشیار دانشگاه فردوسی مشهد:
سخنان دکتر عبدالله انصاری، دکترای اقتصاد، دانشیار پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش:
فصل ۵۵:
سخنان دکتر زهرا گویا، دکترای آموزش ریاضی، استاد دانشگاه شهید بهشتی:
سخنان دکتر یحیی صفری، دکترای مطالعات برنامه درسی، استاد دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:
فصل ۵۶:
سخنان دکتر یحیی صفری، دکترای مطالعات برنامه درسی، استاد دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:
سخنان دکتر مسعود کبیری، دکترای سنجش آموزش، استادیار پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش:
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.