Wyse, D., Hayward, L., & Pandya, J. (Eds.). (2016). The SAGE handbook of curriculum, pedagogy and assessment. Sage.

فصل ۵۴: تاثیر اقتصادی آموزش: شواهد و مستندات

فصل ۵۵: مرزهای بین دولتی بودن و خصوصی بودن در برنامه درسی و سیاست گذاری های آموزشی

فصل ۵۶: سنجش های بین المللی از نتایج یادگیری دانش آموزان

پیشینه بحث: بخش اول: http://mehrmohammadi.ir/rics97/

بخش دوم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_2/

بخش سوم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_3/

بخش چهارم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_4/

بخش پنجم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_5/

بخش ششم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_6/

بخش هفتم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_7/

بخش هشتم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_8/

بخش نهم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_9/

بخش دهم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_10/

بخش یازدهم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_11/

بخش دوازدهم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_12/

فصل ۵۴:

سخنان دکتر مرتضی کرمی، دکترای مطالعات برنامه درسی، دانشیار دانشگاه فردوسی مشهد:

سخنان دکتر عبدالله انصاری، دکترای اقتصاد، دانشیار پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش:

فصل ۵۵:

سخنان دکتر زهرا گویا، دکترای آموزش ریاضی، استاد دانشگاه شهید بهشتی:

سخنان دکتر یحیی صفری، دکترای مطالعات برنامه درسی، استاد دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

فصل ۵۶:

سخنان دکتر یحیی صفری، دکترای مطالعات برنامه درسی، استاد دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

سخنان دکتر مسعود کبیری، دکترای سنجش آموزش، استادیار پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش:

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *