Wyse, D., Hayward, L., & Pandya, J. (Eds.). (2016). The SAGE handbook of curriculum, pedagogy and assessment. Sage.

فصل ۵۷: مقایسه و کشورها

فصل ۵۸: تاثیرات سنجش جهانی شده بر برنامه های درسی محلی: آنچه معلمان ژاپنی با آن روبرو هستند و چگونه آنها را به چالش می‌کشند

فصل ۵۹: فراز و فرود استقلال برنامه های درسی: تعادل بین آزادی محلی و تجویز ملی در برنامه های درسی

پیشینه بحث: بخش اول: http://mehrmohammadi.ir/rics97/

بخش دوم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_2/

بخش سوم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_3/

بخش چهارم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_4/

بخش پنجم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_5/

بخش ششم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_6/

بخش هفتم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_7/

بخش هشتم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_8/

بخش نهم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_9/

بخش دهم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_10/

بخش یازدهم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_11/

بخش دوازدهم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_12/

بخش سیزدهم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_13/

فصل ۵۷:

سخنان یحیی صفری، دکترای مطالعات برنامه درسی، استاد دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

سخنان سیدعلی خالقی نژاد، دکترای مطالعات برنامه درسی، پژوهشگر پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش:

فصل ۵۸:

سخنان یحیی صفری، دکترای مطالعات برنامه درسی، استاد دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

سخنان مرتضی کرمی، دکترای مطالعات برنامه درسی، دانشیار دانشگاه فردوسی مشهد:

فصل ۵۹:

سخنان حسین مومنی مهموئی، دکترای مطالعات برنامه درسی، دانشیار دانشگاه آزاد واحد تربت حیدریه:

سخنان رحمت الله خسروی، دکترای مطالعات برنامه درسی، استادیار دانشگاه فرهنگیان:

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *