Wyse, D., Hayward, L., & Pandya, J. (Eds.). (2016). The SAGE handbook of curriculum, pedagogy and assessment. Sage.
فصل دهم: پژوهش معلم (مدرس): درک تدریس از طریف پژوهش
فصل یازدهم: فرهنگ و پداگوژی(ها): (آنچه) از زمان الکساندر ۲۰۱۱ آموخته ایم
فصل دوازدهم: معلم و برنامه درسی: کاوشی در عاملیت زمان
فصل سیزدهم: آموزش فراگیر در مدارس دولتی: یادگیری برای تفکر و یادگیری برای باهم زیستن
فصل چهاردهم: کار برنامه درسی پنهان در غنای پسا استعماری
پیشینه بحث: بخش اول: http://mehrmohammadi.ir/rics97/
بخش دوم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_2/

فصل دهم:
سخنان دکتر مرضیه دهقانی، استادیار مطالعات برنامه درسی دانشگاه تهران:
سخنان دکتر آیدین مهدیزاده تهرانی، دکترای مطالعات برنامه درسی، مدرس دانشگاه علم و فرهنگ:
فصل یازدهم:
سخنان دکتر زهرا نیک نام، استادیار مطالعات برنامه درسی دانشگاه خوارزمی:
سخنان دکتر زهره عباباف، دکترای مطالعات برنامه درسی، استادیار دانشگاه فرهنگیان:
فصل دوازدهم:
سخنان دکتر فهیمه کشاورزی، دکترای مطالعات برنامه درسی دانشگاه شیراز:
سخنان دکتر سیده مریم حسینی، دکترای مطالعات برنامه درسی، استادیار موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی:
فصل سیزدهم:
سخنان دکتر سیده مریم حسینی، دکترای مطالعات برنامه درسی، استادیار موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی:
سخنان دکتر انسی کرامتی، دکترای مطالعات برنامه درسی، استادیار دانشگاه فرهنگیان:
فصل چهاردهم:
سخنان دکتر انسی کرامتی، دکترای مطالعات برنامه درسی، استادیار دانشگاه فرهنگیان:
سخنان دکتر سیده مریم حسینی، دکترای مطالعات برنامه درسی، استادیار موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی:
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.