Wyse, D., Hayward, L., & Pandya, J. (Eds.). (2016). The SAGE handbook of curriculum, pedagogy and assessment. Sage.

فصل ۱۵:قومیت و برنامه درسی

فصل ۱۶: جنسیت و برنامه درسی

فصل ۱۷: حقوق کودکان و صدای دانش آموز: فصل مشترک ها و پیامدهای آنها برای برنامه درسی و پداگوژی

فصل ۱۸: نقش یادگیری های غیررسمی بر برنامه درسی رسمی با تاکید بر نقش اینترنت و فناوری های دیجیتال

فصل ۱۹: برنامه درسی و رشد معلم

پیشینه بحث: بخش اول: http://mehrmohammadi.ir/rics97/

بخش دوم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_2/

بخش سوم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_3/

فصل ۱۵:

سخنان دکتر علیرضا صادقی، دکترای مطالعات برنامه درسی، دانشیار دانشگاه علامه طباطبائی:

سخنان نسرین لطفی، دانشجوی دکترای مطالعات برنامه درسی دانشگاه الزهراء:

فصل ۱۶:

سخنان دکتر زهرا رحیمی، دکترای مطالعات برنامه درسی، استادیار دانشگاه علامه طباطبائی:

سخنان دکتر سیده مریم حسینی، دکترای مطالعات برنامه درسی، استادیار موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی:

فصل ۱۷:

دکتر مرضیه کهندل، دکترای مطالعات برنامه درسی، مدرس دانشگاه فرهنگیان:

فصل ۱۸:

دکتر فرهاد سراجی، دکترای مطالعات برنامه درسی، دانشیار دانشگاه بوعلی همدان:

دکتر اسماعیل عظیمی، دکترای تکنولوژی آموزشی، استادیار دانشگاه تربیت مدرس:

فصل ۱۹:

سخنان دکتر انسی کرامتی، دکترای مطالعات برنامه درسی، استادیار دانشگاه فرهنگیان:

دکتر اعظم زرقانی، دکترای مطالعات برنامه درسی، مدرس دانشگاه امام رضا (ع):

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *