Wyse, D., Hayward, L., & Pandya, J. (Eds.). (2016). The SAGE handbook of curriculum, pedagogy and assessment. Sage.

فصل ۲۰: برنامه درسی و پداگوژی: آینده یادگیری حرفه ای معلم و توسعه تخصص انطباقی

فصل ۲۱: برنامه درسی و پداگوژی؛ معلمان به مثابه یادگیرندگان

فصل ۲۲: هنر تجسمی

فصل ۲۳: هنرهای نمایشی در یادگیری، برنامه درسی و فرهنگ

پیشینه بحث: بخش اول: http://mehrmohammadi.ir/rics97/

بخش دوم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_2/

بخش سوم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_3/

بخش چهارم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_4/

فصل ۲۰:

سخنان دکتر زهره عباباف، دکترای مطالعات برنامه درسی دانشگاه فرهنگیان:

دکتر اعظم زرقانی، دکترای مطالعات برنامه درسی، مدرس دانشگاه امام رضا (ع):

فصل ۲۱:

دکتر اعظم زرقانی، دکترای مطالعات برنامه درسی، مدرس دانشگاه امام رضا (ع):

سخنان نسترن مالمیر، دانشجوی دکترای مطالعات برنامه درسی دانشگاه خوارزمی:

برنامه درسی و تئاتر: نظرگاهی ایرانی از یک هنرمند حرفه ای

سخنان استاد بهروز غریب پور، کارگردان تئاتر و سینما و استاد نمایش عروسکی:

فصل ۲۲:

سخنان دکتر آیدین مهدیزاده تهرانی، دکترای مطالعات برنامه درسی، مدرس دانشگاه علم و فرهنگ:

سخنان ایمان جواهری پور، دانشجوی دکترای مطالعات برنامه درسی دانشگاه خوارزمی:

فصل ۲۳:

سخنان دکتر آیدین مهدیزاده تهرانی، دکترای مطالعات برنامه درسی، مدرس دانشگاه علم و فرهنگ:

سخنان گلبرگ غریب پور، دانشجوی دکترای مطالعات برنامه درسی دانشگاه آزاد تهران مرکز:

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *