Wyse, D., Hayward, L., & Pandya, J. (Eds.). (2016). The SAGE handbook of curriculum, pedagogy and assessment. Sage.
فصل ۳۰: آموزش علوم و رشد اقتصادی: برخی دلالت ها برای برنامه درسی، پداگوژی و سنجش
فصل ۳۱: سنجش برنامه های درسی آموزش مهندسی پیش دانشگاهی: یک دیدگاه کل نگر و عمل گرا
فصل ۳۲: آموزش محیط زیست و پایداری: تاریخ شکننده ای از زمان حال
فصل ۳۳: فرارشته ای در نظریه و عمل برنامه درسی
فصل ۳۴: سیاست ها و برنامه ریزی زبانی آموزش زبان انگلیسی در چین پس از بازی های المپیک
پیشینه بحث: بخش اول: http://mehrmohammadi.ir/rics97/
بخش دوم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_2/
بخش سوم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_3/
بخش چهارم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_4/
بخش پنجم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_5/
بخش ششم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_6/

فصل ۳۰:
سخنان دکتر سمیه رام، دکترای مطالعات برنامه درسی، استادیار دانشگاه فرهنگیان:
https://t.me/rics_mmm1959/1455
سخنان دکتر علی صفدری، دکترای تکنولوژی آموزشی، مدرس دانشگاه و تسهیلگر:
https://t.me/rics_mmm1959/1456
فصل ۳۱:
سخنان دکتر علی اصغر خلاقی، دکترای برنامه ریزی آموزش فنی و حرفه ای، استادیار دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی:
https://t.me/rics_mmm1959/1458
سخنان دکتر حمیدرضا یزدانی، دکترای مطالعات برنامه درسی، رئیس حوزه تربیت و یادگیری کار و فناوری سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی:
https://t.me/rics_mmm1959/1459
فصل ۳۲:
سخنان دکتر سیدمحمد شبیری، دکترای آموزش محیط زیست، استاد دانشگاه پیام نور:
https://t.me/rics_mmm1959/1461
سخنان دکتر محبوبه فناخسرو، دکترای تکنولوژی آموزشی، استادیار دانشگاه فرهنگیان:
https://t.me/rics_mmm1959/1462
فصل ۳۳:
سخنان دکتر زهرا گویا، دکترای مطالعات برنامه درسی، استاد دانشگاه شهید بهشتی:
https://t.me/rics_mmm1959/1464
سخنان دکتر سولماز نورآبادی، دکترای مطالعات برنامه درسی، استادیار دانشگاه شاهد:
https://t.me/rics_mmm1959/1465
فصل ۳۴:
سخنان دکتر محمدرضا عنانی سراب، دکترای زبان و ادبیات انگلیسی، دانشیار دانشگاه شهید بهشتی:
https://t.me/rics_mmm1959/1467
سخنان حمیدرضا ایرجی، دانشجوی دکترای مطالعات برنامه درسی، دانشگاه تهران:
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.