Wyse, D., Hayward, L., & Pandya, J. (Eds.). (2016). The SAGE handbook of curriculum, pedagogy and assessment. Sage.
فصل ۳۵: آموزش چندزبانه برای همه (MEFA): توانمندسازی زبانها و فرهنگ های غیرغالب از طریق طراحی برنامه درسی چندزبانه
فصل ۳۶: خلاقیت، آموزش و برنامه های درسی
فصل ۳۷: نقش و جایگاه بازی در آموزش و سنجش برنامه درسی دوران کودکی
فصل ۳۸: ادبیات کودکان در کلاس درس و برنامه درسی
پیشینه بحث: بخش اول: http://mehrmohammadi.ir/rics97/
بخش دوم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_2/
بخش سوم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_3/
بخش چهارم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_4/
بخش پنجم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_5/
بخش ششم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_6/
بخش هفتم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_7/

فصل ۳۵:
سخنان دکتر علیرضا صادقی، دانشیار مطالعات برنامه درسی دانشگاه علامه طباطبایی:
https://t.me/rics_mmm1959/1473
سخنان نسرین لطفی، دانشجوی دکترای مطالعات برنامه درسی دانشگاه الزهراء:
https://t.me/rics_mmm1959/1474
فصل ۳۶:
سخنان دکتر امین ایزدپناه، دکترای فلسفه تعلیم و تربیت، استادیار دانشگاه شیراز:
https://t.me/rics_mmm1959/1476
سخنان دکتر آیدین مهدیزاده تهرانی، دکترای مطالعات برنامه درسی، مدرس دانشگاه علم و فرهنگ:
https://t.me/rics_mmm1959/1477
فصل ۳۷:
دکتر زهرا رحیمی، دکترای مطالعات برنامه درسی، استادیار دانشگاه علامه طباطبائی:
https://t.me/rics_mmm1959/1479
سخنان دکتر آیدین مهدیزاده تهرانی، دکترای مطالعات برنامه درسی، مدرس دانشگاه علم و فرهنگ:
https://t.me/rics_mmm1959/1480
فصل ۳۸:
سخنان دکتر امین ایزدپناه، دکترای فلسفه تعلیم و تربیت، استادیار دانشگاه شیراز:
https://t.me/rics_mmm1959/1482
سخنان دکتر نرگس سادات سجادیه، دکترای مبانی فلسفی و اجتماعی آموزش و پرورش، استادیار دانشگاه تهران:
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.