Wyse, D., Hayward, L., & Pandya, J. (Eds.). (2016). The SAGE handbook of curriculum, pedagogy and assessment. Sage.
فصل ۳۹: برنامه درسی سوادآموزی: یک بررسی انتقادی
فصل ۴۰: سواد عددی در برنامه درسی، سرتاسر و فراتر از آن
فصل ۴۱: برنامه های درسی علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات (STEM) در ایالات متحده و سایر کشورها
فصل ۴۲: آمادگی فنی و حرفهای برای همه: نقش آموزش شغلی و حرفهای در ایالات متحده
پیشینه بحث: بخش اول: http://mehrmohammadi.ir/rics97/
بخش دوم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_2/
بخش سوم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_3/
بخش چهارم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_4/
بخش پنجم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_5/
بخش ششم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_6/
بخش هفتم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_7/
بخش هشتم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_8/

فصل ۳۹:
سخنان دکتر محمد دادرس، دکترای فلسفه تعلیم و تربیت، استادیار دانشگاه تهران:
سخنان حمیدرضا ایرجی، دانشجوی دکترای مطالعات برنامه درسی، دانشگاه تهران:
فصل ۴۰:
سخنان دکتر ابوالفضل رفیع پور، دکترای آموزش ریاضی، دانشیار دانشگاه شهید باهنر کرمان:
سخنان دکتر سپیده نوروزی، دکترای مطالعات برنامه درسی، مدرس و پژوهشگر:
فصل ۴۱:
سخنان دکتر زهرا نیک نام، استادیار مطالعات برنامه درسی دانشگاه خوارزمی:
سخنان دکتر علی صفدری، دکترای تکنولوژی آموزشی، مدرس دانشگاه و تسهیلگر:
فصل ۴۲:
سخنان دکتر فرهاد سراجی، دکترای مطالعات برنامه درسی، دانشیار دانشگاه بوعلی همدان:
سخنان دکتر معصومه صادقی، دانشجوی دکتری مطالعات برنامه درسی دانشگاه خوارزمی:
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.