Pring, R. (2015). Philosophy of Educational Research (3rd ed.). Bloomsbury Academic

دوگانه کاذب

انتقادها به پژوهش تربیتی

ماهیت پژوهش تربیتی

کیفیت پژوهش تربیتی

کثرت گرائی روش شناختی

امکان شناخت واقعیت

قلمروهای تفکر فلسفی

تعریف اشاره ای یا انتسابی

فعالیت های تربیتی و ضدتربیتی

پدیدارشناسی ذهن

دریافت فایل کتاب:

مقدمه

سخنان دکتر محمود مهرمحمدی، استاد مطالعات برنامه درسی دانشگاه تربیت مدرس:

مرور فصول ۱ تا ۴:

سخنان دکتر بختیار شعبانی ورکی، استاد فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه فردوسی مشهد:

مرور فصول ۵ تا ۸:

سخنان دکتر علیرضا صادق زاده، استادیار فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه تربیت مدرس:

مرور فصول ۹ تا ۱۲:

سخنان دکتر ابراهیم طلائی، دانشیار مطالعات برنامه درسی دانشگاه تربیت مدرس:

نگاه کلی به ویراست سوم، درباره ریچارد پرینگ و بافت جدید ایجاد شده در حوزه پژوهش تربیتی:

سخنان دکتر ابراهیم طلائی، دانشیار مطالعات برنامه درسی دانشگاه تربیت مدرس:

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *