Deng, Z. (2018). Contemporary curriculum theorizing: crisis and resolution. Journal of Curriculum Studies, 50(6), 691-710.
- نظریه پردازی در برنامه درسی
- پژوهش در برنامه درسی
- نومفهوم گرایی
- نظریه شواب
- پرکتیکال۱
- چرخش پست مدرن
- سنت فکری دیداکتیک
- ماهیت برنامه درسی به عنوان حوزه ای دارای تشخص عملی
- ضرورت توجه به عمل مدرسه ای
- به_گزینی/ کثرت گرایی
دریافت متن دیجیتال کتاب: Contemporary curriculum theorizing
سخنان دکتر محمود مهرمحمدی، استاد مطالعات برنامه درسی دانشگاه تربیت مدرس:
منبع جهت مطالعات بیشتر:
مهرمحمدی، محمود. (۱۳۹۷، آذر). نگاه آشتی جویانه (هم افزا) به دو مولود دهه ۷۰ در رشته برنامه درسی: پرکتیکال و نومفهوم گرا!! سخنرانی در سیگ پرکتیکال
استفاده از مباحث مطرحشده در این بخش با ذکر منبع آزاد است.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.