Deng, Z. (2018). Contemporary curriculum theorizing: crisis and resolution. Journal of Curriculum Studies, 50(6), 691-710.

  • نظریه پردازی در برنامه درسی
  • پژوهش در برنامه درسی
  • نومفهوم گرایی
  • نظریه شواب
  • پرکتیکال۱
  • چرخش پست مدرن
  • سنت فکری دیداکتیک
  • ماهیت برنامه درسی به عنوان حوزه ای دارای تشخص عملی
  • ضرورت توجه به عمل مدرسه ای
  • به_گزینی/ کثرت گرایی

دریافت متن دیجیتال کتاب: Contemporary curriculum theorizing

سخنان دکتر محمود مهرمحمدی، استاد مطالعات برنامه درسی دانشگاه تربیت مدرس:

منبع جهت مطالعات بیشتر:

مهرمحمدی، محمود. (۱۳۹۷، آذر). نگاه آشتی جویانه (هم افزا) به دو مولود دهه ۷۰ در رشته برنامه درسی: پرکتیکال و نومفهوم گرا!! سخنرانی در سیگ پرکتیکال

Practical & Reconceptualist

استفاده از مباحث مطرح‌شده در این بخش با ذکر منبع آزاد است.

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *