احیای الگوی فرایندی در طراحی برنامه‌درسی

Cheng-Yu Hung (2021). The revival of the process model in curriculum design: changes and challenges in the new taiwanese citizenship curriculum. JOURNAL OF CURRICULUM STUDIES.

  • مدل فرایندی
  • مدل محصول محور
  • پرکتیکال
  • شوآب
  • مطالعات اجتماعی
  • طراحی برنامه درسی
  • عاملیت معلم

دریافت فایل الکترونیکی مقاله:

احیای الگوی فرایندی در طراحی برنامه‌درسی

دکتر محمود مهرمحمدی، دکتری مطالعات برنامه درسی، استاد دانشگاه تربیت مدرس:

شنیدن فایل صوتی در تلگرام:

https://t.me/rics_mmm1959/2054

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *