اثر بین نسلی معمای برنامه درسی: میراث علمی جوزف. جی. شواب (بن پرتز و کریگ، 2017)

en-Peretz, M., & Craig, C. J. (2017). Intergenerational impact of a curriculum enigma: The scholarly legacy of Joseph J. Schwab. Educational Studies, ۴۴(۴), ۴۲۱-۴۴۸.

  • جوزف شواب
  • رالف تایلر
  • الیوت آیزنر
  • لی شولمن
  • دلیبریشن
  • کامان پلیس
  • پرکتیکال
  • زیست شناسی
  • برنامه درسی دانشگاهی
  • دانشگاه شیکاگو
  • پژوهش تربیتی
  • نفوذ بین نسلی

دریافت فایل الکترونیکی کتاب:

https://t.me/rics_mmm1959/2275

عظیمه سادات خاکباز، عضو هیات علمی دانشگاه بوعلی سینا:

https://t.me/rics_mmm1959/2272

https://t.me/rics_mmm1959/2273

https://t.me/rics_mmm1959/2274

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *