Learner Defined Curriculum: Heutagogy and Action Learning in Vocational Training

  • استوارت هیس
  • نظریه هیوتاگوژی
  • آموزش بزرگسالان
  • آموزش سازمانی
  • آندراگوژی
  • پداگوژی
  • ارتباط هیوتاگوژی با آندراگوژی
  • تمایز هیوتاگوژی با پداگوژی
  • یادگیری خود فرمان گیر
  • مسأله محوری
  • قابلیت
  • یادگیری دوحلقه‌ای
  • نظریه آشوب
  • سیستم‌های پیچیده
  • آموزش مدرسه‌ای

 

دریافت متن دیجیتال مقاله: Learner Defined Curriculum

سخنان دکتر محمود مهرمحمدی، استاد مطالعات برنامه درسی دانشگاه تربیت مدرس:

سخنان دکتر سعید صفایی موحد، دانش آموخته رشته مطالعات برنامه درسی و رئیس نظارت و ارزشیابی آموزشی شرکت ملی نفت ایران: 

منابع مرتبط جهت مطالعه بیشتر:Self-determined-learning-heutagogy-in-action

استفاده از مباحث مطرح‌شده در این بخش با ذکر منبع آزاد است.

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *