Learner Defined Curriculum: Heutagogy and Action Learning in Vocational Training
- استوارت هیس
- نظریه هیوتاگوژی
- آموزش بزرگسالان
- آموزش سازمانی
- آندراگوژی
- پداگوژی
- ارتباط هیوتاگوژی با آندراگوژی
- تمایز هیوتاگوژی با پداگوژی
- یادگیری خود فرمان گیر
- مسأله محوری
- قابلیت
- یادگیری دوحلقهای
- نظریه آشوب
- سیستمهای پیچیده
- آموزش مدرسهای
دریافت متن دیجیتال مقاله: Learner Defined Curriculum
سخنان دکتر محمود مهرمحمدی، استاد مطالعات برنامه درسی دانشگاه تربیت مدرس:
سخنان دکتر سعید صفایی موحد، دانش آموخته رشته مطالعات برنامه درسی و رئیس نظارت و ارزشیابی آموزشی شرکت ملی نفت ایران:
منابع مرتبط جهت مطالعه بیشتر:Self-determined-learning-heutagogy-in-action
استفاده از مباحث مطرحشده در این بخش با ذکر منبع آزاد است.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.