Curriculum Theorizing in the Post-truth Era
- برنامه درسی
- حقیقت و پساحقیقت
- چگونگی دستیابی به حقیقت
- غیریت سازی در زندگی روزمره
- درهم تنیدگی هویتی
- تفوق ایدئولوژیک
- قبیلهگرایی دیجیتال
- جنبش MeToo
- سلطه نظام سنجش
- روایتهای شخصی در امر آموزش
دریافت متن دیجیتال مقاله: Curriculum Theorizing in the Post-truth Era
سخنان دکتر محمود مهرمحمدی، استاد مطالعات برنامه درسی دانشگاه تربیت مدرس:
سخنان دکتر روحالله آقاصالح، پژوهشگر پسادکترا دانشگاه ایالتی جورجیا:
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.