Hall, G. E. & Hord, S. M. (2014). Implementing Change: Patterns, Principles and Potholes
- برنامه درسی
- تغییر برنامه درسی
- ابزارهای تشخیصی در فهم تغییر
- مراحل دغدغه
- سطوح استفاده
- دانش تغییر
- رهبری
- تفکر سیستمی
- توسعه سازمان و تغییر
پیشینه بحث: اجرای تغییر
سخنان دکتر محمود مهرمحمدی، استاد مطالعات برنامه درسی دانشگاه تربیت مدرس:
سخنان دکتر محبوبه خسروی، استادیار مطالعات برنامه درسی دانشگاه علامه طباطبائی:
بخش اول: مبانی و اصول تغییر
بخش دوم: الگوی CBAM
بخش سوم: الزامات تغییر
استفاده از مباحث مطرحشده در این بخش با ذکر منبع آزاد است.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.