Hall, G. E. & Hord, S. M. (2014). Implementing Change: Patterns, Principles and Potholes

  • برنامه درسی
  • تغییر برنامه درسی
  • ابزارهای تشخیصی در فهم تغییر
  • مراحل دغدغه
  • سطوح استفاده
  • دانش تغییر
  • رهبری
  • تفکر سیستمی
  • توسعه سازمان و تغییر

پیشینه بحث: اجرای تغییر

سخنان دکتر محمود مهرمحمدی، استاد مطالعات برنامه درسی دانشگاه تربیت مدرس:

سخنان دکتر محبوبه خسروی، استادیار مطالعات برنامه درسی دانشگاه علامه طباطبائی:

بخش اول: مبانی و اصول تغییر

بخش دوم: الگوی CBAM

بخش سوم: الزامات تغییر

استفاده از مباحث مطرح‌شده در این بخش با ذکر منبع آزاد است.

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *