• برنامه درسی
  • آینده تعليم و تربيت
  • رویکرد تلفیقی
  • رویکرد فرابرنامه درسی
  • بلوک درسها
  • استراتژی های یاددهی یادگیری
  • نقش معلم
  • دریافت متن دیجیتال کتاب: The Cubic Curriculum – Ted Wragg

سخنان دکتر محمود مهرمحمدی، استاد مطالعات برنامه درسی دانشگاه تربیت مدرس:

تجربه های تازه، فهم تازه

سخنان دکتر ابراهیم طلایی، استاد مطالعات برنامه درسی دانشگاه تربیت مدرس:

خوانش کتاب در ارتباط با یک تجربه عملی از سازماندهی تلفیقی برنامه درسی در کانتکست مدرسه ای

سخنان دکتر سعید صفائی موحد، دانش آموخته رشته مطالعات برنامه درسی، مدرس دانشگاه ها و رئیس نظارت و ارزشیابی آموزشی شرکت ملی نفت ایران:

خوانش کتاب در ارتباط با یک تجربه عملی از تدریس کتاب در کانتکست دانشگاهی، چرایی شکل گیری الگوی برنامه درسی مکعبی، اهمیت کتاب برای حوزه برنامه ریزی درسی

سخنان دکتر رحمت الله خسروی، دانش آموخته رشته مطالعات برنامه درسی از دانشگاه تربیت مدرس، استادیار دانشگاه فرهنگیان:

مروری کوتاه بر فصول کتاب، بنیان های نظری، نقد و نظر درباره مباحث بحث برانگیز کتاب

استفاده از مباحث مطرح‌شده در این بخش با ذکر منبع آزاد است.

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *