He, M. F., Schultz, B. D., & Schubert, W. H. (Eds.). (2015). The SAGE guide to curriculum in education. Sage Publications

  • برنامه درسی
  • عناصر برنامه درسی و ارتباط آنها
  • عمل فکورانه
  • معلم به عنوان برنامه ساز درسی
  • معلم به عنوان کاشف برنامه درسی
  • معلم به عنوان رهبر برنامه درسی
  • استانداردها برای معلم
  • سنجش معلم
  • ترس و اضطراب معلم
  • مهارت زدایی معلم
  • شکست مدارس
  • تدریس معلم
  • تحقیق معلم
  • مشروعیت معلم
  • اقدام پژوهی
  • روایت پژوهی
  • دانش شخصی معلم
  • تجارب شخصی و حرفه ای معلم
  • شجاعت تدریس
  • فلیپ جکسون
  • فرانکلین بابیت
  • جین آدامز
  • جان دیوئی
  • ژوزف شوآب
  • پارکر آلمر
  • پائولو فریزه
  • الیوت آیزنر
  • هنری ژیرو
  • لارنس استنهاوس

دریافت متن دیجیتال کتاب: Curriculum-in-education

سخنان دکتر فرشته آل حسینی، دانش آموخته رشته فلسفه تربیت از دانشگاه تربیت مدرس، پژوهشگر آزاد، نویسنده و مترجم:

سخنان دکتر رحمت الله خسروی، دانش آموخته رشته مطالعات برنامه درسی از دانشگاه تربیت مدرس، استادیار دانشگاه فرهنگیان: 

استفاده از مباحث مطرح‌شده در این بخش با ذکر منبع آزاد است.

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *