• طبقه بندی تئوری ها به عنوان یک متاتئوری/فرانظریه
  • ماهیت سوبژکتیو طبقه بندی نظریه ها
  • لزوم مواجهه چندبینانه با نظریه های هنجاری
  • نگاه فرهنگ نگارانه به نظریه های هنجاری برنامه درسی
  • مفهوم پردازی برنامه درسی
  • درک برنامه درسی به عنوان فرهنگ
  • فرهنگ پژوهی و فهم فرهنگی از برنامه درسی

فایل کتاب:

سخنان دکتر محمود مهرمحمدی، استاد مطالعات برنامه درسی دانشگاه تربیت مدرس:

سخنان دکتر علی زند، دانش آموخته مطالعات برنامه درسی، معلم و پژوهشگر:

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *