- برنامه درسی
- پدیدارشناسی
- نقد علوم اجتماعی
- زبان برنامه درسی
- هرمنوتیک
- تدریس
- خواندن و نوشتن
- فضا/مکان رازآمیز
- زمان مندی
- پساساختارگرایی
سخنان دکتر فهیمه گندمی، دکترای رشته مطالعات برنامه درسی از دانشگاه تربیت مدرس:
سخنان فلورا عسکری زاده، دانشجوی دکتری فلسفه تعلیم و تربیت در دانشگاه تهران:
بخش اول: ویژگی های کلی تحقیق پدیدارشناسی
بخش دوم: پدیدارشناسی در برنامه درسی
سخنان دکتر رمضان برخورداری، دکترای رشته فلسفه تعلیم و تربیت، استادیار دانشگاه خوارزمی:
بخش اول: مرور کلی و انتقادی بر فصل ۸
بخش دوم: جنبش پدیدارشناختی در برنامه درسی
استفاده از مباحث مطرحشده در این بخش با ذکر منبع آزاد است.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.