• برنامه درسی
  • پدیدارشناسی
  • نقد علوم اجتماعی
  • زبان برنامه درسی
  • هرمنوتیک
  • تدریس
  • خواندن و نوشتن
  • فضا/مکان رازآمیز
  • زمان مندی
  • پساساختارگرایی

سخنان دکتر فهیمه گندمی، دکترای رشته مطالعات برنامه درسی از دانشگاه تربیت مدرس:

سخنان فلورا عسکری زاده، دانشجوی دکتری فلسفه تعلیم و تربیت در دانشگاه تهران:

بخش اول: ویژگی های کلی تحقیق پدیدارشناسی

بخش دوم: پدیدارشناسی در برنامه درسی

سخنان دکتر رمضان برخورداری، دکترای رشته فلسفه تعلیم و تربیت، استادیار دانشگاه خوارزمی:

بخش اول: مرور کلی و انتقادی بر فصل ۸

بخش دوم: جنبش پدیدارشناختی در برنامه درسی

استفاده از مباحث مطرح‌شده در این بخش با ذکر منبع آزاد است.

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *