Eisner, E. W., & Vallance, E. (1974). Conflicting Conceptions of Curriculum. Series on Contemporary Educational Issues
- برنامه درسی
- نظریه های هنجاری
- طبقه بندی نظریه های برنامه درسی
- چرایی و چیستی تربیت
دریافت متن دیجیتال کتاب: Conflicting Conceptions of Curr – Elliot W. Eisner
سخنان دکتر محمود مهرمحمدی، استاد مطالعات برنامه درسی دانشگاه تربیت مدرس:
منبع تکمیلی:
Vallance, E. (1986). A second look at conflicting conceptions of curriculum. Theory Into Practice, 25(1), 24–۳۰٫ doi:
استفاده از مباحث مطرحشده در این بخش با ذکر منبع آزاد است.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.