Eisner, E. W., & Vallance, E. (1974). Conflicting Conceptions of Curriculum. Series on Contemporary Educational Issues

  • برنامه درسی
  • نظریه های هنجاری
  • طبقه بندی نظریه های برنامه درسی
  • چرایی و چیستی تربیت

دریافت متن دیجیتال کتاب: Conflicting Conceptions of Curr – Elliot W. Eisner

سخنان دکتر محمود مهرمحمدی، استاد مطالعات برنامه درسی دانشگاه تربیت مدرس:

منبع تکمیلی:

Vallance, E. (1986). A second look at conflicting conceptions of curriculum. Theory Into Practice, 25(1), 24–۳۰٫ doi:

vallance1986

استفاده از مباحث مطرح‌شده در این بخش با ذکر منبع آزاد است.

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *