Wyse, D., Hayward, L., & Pandya, J. (Eds.). (2016). The SAGE handbook of curriculum, pedagogy and assessment. Sage.
فصل ۲۰: برنامه درسی و پداگوژی: آینده یادگیری حرفه ای معلم و توسعه تخصص انطباقی
فصل ۲۱: برنامه درسی و پداگوژی؛ معلمان به مثابه یادگیرندگان
فصل ۲۲: هنر تجسمی
فصل ۲۳: هنرهای نمایشی در یادگیری، برنامه درسی و فرهنگ
پیشینه بحث: بخش اول: http://mehrmohammadi.ir/rics97/
بخش دوم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_2/
بخش سوم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_3/
بخش چهارم: http://mehrmohammadi.ir/rics97_4/
فصل ۲۰:
سخنان دکتر زهره عباباف، دکترای مطالعات برنامه درسی دانشگاه فرهنگیان:
https://t.me/rics_mmm1959/1420
دکتر اعظم زرقانی، دکترای مطالعات برنامه درسی، مدرس دانشگاه امام رضا (ع):
https://t.me/rics_mmm1959/1421
فصل ۲۱:
دکتر اعظم زرقانی، دکترای مطالعات برنامه درسی، مدرس دانشگاه امام رضا (ع):
https://t.me/rics_mmm1959/1423
سخنان نسترن مالمیر، دانشجوی دکترای مطالعات برنامه درسی دانشگاه خوارزمی:
https://t.me/rics_mmm1959/1424
برنامه درسی و تئاتر: نظرگاهی ایرانی از یک هنرمند حرفه ای
سخنان استاد بهروز غریب پور، کارگردان تئاتر و سینما و استاد نمایش عروسکی:
https://t.me/rics_mmm1959/1426
https://t.me/rics_mmm1959/1427
فصل ۲۲:
سخنان دکتر آیدین مهدیزاده تهرانی، دکترای مطالعات برنامه درسی، مدرس دانشگاه علم و فرهنگ:
https://t.me/rics_mmm1959/1428
سخنان ایمان جواهری پور، دانشجوی دکترای مطالعات برنامه درسی دانشگاه خوارزمی:
https://t.me/rics_mmm1959/1429
فصل ۲۳:
سخنان دکتر آیدین مهدیزاده تهرانی، دکترای مطالعات برنامه درسی، مدرس دانشگاه علم و فرهنگ:
https://t.me/rics_mmm1959/1431
سخنان گلبرگ غریب پور، دانشجوی دکترای مطالعات برنامه درسی دانشگاه آزاد تهران مرکز:
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.