Deng, Z. (2013). The practical and reconstructing Chinese pedagogics. Journal of Curriculum Studies, 45(5), 652-667. 🔸 #عملی🔸 #پداگوژی_در_چین🔸 #بازسازی_پداگوژی 🔸 #پداگوژی_زندگی_عمل 🔸 #پداگوژی_مبتنی_بر_عمل🔸 #رابطه_نظریه_و_عمل 🔸 #توسعه_نظریه🔸 #توسعه_نظریه_و_کاربرد_خادمانه_و_تکثرگرایانه_نظریه 🔸 #نظریه_برنامه_درسی 🔸 #زن_یی_دن 🔸 #ژوزف_شوآب دریافت فایل الکترونیکی مقاله: https://t.me/rics_mmm1959/2548 منبع تکمیلی: https://t.me/rics_mmm1959/2545 منبع تکمیلی ۲: https://t.me/rics_mmm1959/2551 مرورکننده: رحمتاله خسروی، دکتری مطالعات برنامه درسی، استادیار دانشگاه فرهنگیان […]
Künzli, R. (2013). Memorizing a memory: Schwab’s the practical in a German context. Journal of Curriculum Studies, 45(5), 668-683 🔸 #شواب🔸 #عملی🔸 #آلمان🔸 #کونتزلی🔸 #دیداکتیک🔸 #برنامهدرسی دریافت فایل الکترونیکی مقاله: https://t.me/rics_mmm1959/2543 منبع تکمیلی: https://t.me/rics_mmm1959/2545 مرورکننده: اعظم زرقانی، دکتری مطالعات برنامه درسی، مدرس و پژوهشگر دانشگاه https://t.me/rics_mmm1959/2544
Hlebowitsh, P. (2012). When best practices aren’t: A Schwabian perspective on teaching. Journal of Curriculum Studies, 44(1), 1-12. 🔹#شواب🔹#لبویش🔹#تدریس_موثر🔹#بهترین_رویه_عمل🔹#علمی دریافت فایل الکترونیکی مقاله: https://t.me/rics_mmm1959/2418 مرورکننده: اعظم زرقانی، دکتری مطالعات برنامه درسی، مدرس و پژوهشگر دانشگاه https://t.me/rics_mmm1959/2417
Jirásek, I. (2023). Spiritual literacy: non-religious reconceptualisation for education in a secular environment. International Journal of Children’s Spirituality, 1-15 🔹#سواد معنوی 🔹#تربیت در محیط سکولار🔹#معنویت دینی 🔹#معنویت غیردینی🔹#تجربه دینی و معنوی 🔹#سواد معنوی غیردینی 🔹#توسعه سواد معنوی دریافت فایل الکترونیکی مقاله: https://t.me/rics_mmm1959/2375 مرورکننده: معصومه کیانی، دکتری فلسفه تعلیم و تربیت، استادیار دانشگاه بوعلی سینا همدان […]
Jirásek, I. (2023). Spiritual literacy: non-religious reconceptualisation for education in a secular environment. International Journal of Children’s Spirituality, 1-15 🔹#سواد معنوی 🔹#تربیت در محیط سکولار🔹#معنویت دینی 🔹#معنویت غیردینی🔹#تجربه دینی و معنوی 🔹#سواد معنوی غیردینی 🔹#توسعه سواد معنوی دریافت فایل الکترونیکی مقاله: https://t.me/rics_mmm1959/2375 مرورکننده: معصومه کیانی، دکتری فلسفه تعلیم و تربیت، استادیار دانشگاه بوعلی سینا همدان […]
Alonzo, A. C. (2023). Learning progressions: affordances, critiques, and pathways toward equity. نردبان یادگیری آلونزو صلاحیت اجزای صلاحیت تنوع برابری دریافت فایل الکترونیکی مقاله: https://t.me/rics_mmm1959/2370 مرورکننده: نرگس وکیلی، دانشجوی دکتری مطالعات برنامه درسی دانشگاه تربیت مدرس https://t.me/rics_mmm1959/2369
en-Peretz, M., & Craig, C. J. (2017). Intergenerational impact of a curriculum enigma: The scholarly legacy of Joseph J. Schwab. Educational Studies, ۴۴(۴), ۴۲۱-۴۴۸. جوزف شواب رالف تایلر الیوت آیزنر لی شولمن دلیبریشن کامان پلیس پرکتیکال زیست شناسی برنامه درسی دانشگاهی دانشگاه شیکاگو پژوهش تربیتی نفوذ بین نسلی دریافت فایل الکترونیکی کتاب: https://t.me/rics_mmm1959/2275 عظیمه سادات […]
Adams, K. (2019). Navigating the spaces of children’s spiritual experiences: influences of tradition (s), multidisciplinarity and perceptions. International Journal of Children’s Spirituality, 24(۱), ۲۹-۴۳. تجربه معنوی مواجهه معنوی کودکان فرشته رویا راهبری چندرشته ای فضا سنت دین دریافت فایل الکترونیکی مقاله: https://t.me/rics_mmm1959/2231 کامران شهبازی، دانشجوی دکتری فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه شیراز: https://t.me/rics_mmm1959/2229 https://t.me/rics_mmm1959/2230
Hyde, B. (2021). Silenced by performativity: The child’s right to a spiritual voice in an age of neoliberal educational imperatives. International journal of children’s spirituality, ۲۶(۱-۲), ۹-۲۳. تربیت معنوی معنویت در کودکان حقوق کودک صدای معنوی صدای معنوی کودکان دریافت فایل الکترونیکی کتاب: https://t.me/rics_mmm1959/2201 معصومه کیانی، دکتری فلسفه تعلیم و تربیت، استادیار دانشگاه بوعلی سینا […]
Fazeli, N. (2022). Death of the school or the Subject?. Journal of Curriculum Studies, 17(66), 5-40. نظام مدرسه ای ایران بحران آموزشی تربیت سوژه سوژه مدرن سوژه مقاوم سوژه مومن سوژه مدنی مرگ مدرسه دریافت فایل الکترونیکی مقاله: محمود مهرمحمدی، دکتری مطالعات برنامه درسی، استاد دانشگاه تربیت مدرس: نکات مقدماتی https://t.me/rics_mmm1959/2175 نعمت الله فاضلی، دکتری […]
Joseph, PB. (2021). Cultures of Curriculum. In Oxford Research Encyclopedias, Education (online). فرهنگ های برنامه درسی رویکردهای برنامه درسی مردم نگاری بازآرایی فرهنگی دریافت فایل دیجیتال مقاله: زهرا نیکنام، دکتری مطالعات برنامه درسی، استادیار دانشگاه خوارزمی: https://t.me/rics_mmm1959/2134
Sjöström, J., & Eilks, I. (2020). The Bildung theory—from von Humboldt to Klafki and beyond. In Science education in theory and practice (pp. 55-67). Springer, Cham. نظریه بیلدونگ آموزش علوم فون هومبولت کلافکی دیداکتیک دریافت فایل الکترونیک کتاب: دکتر احمد بنی اسدی، دکتری فلسفه تعلیم و تربیت از دانشگاه تربیت مدرس: https://t.me/rics_mmm1959/2121
Cheng-Yu Hung (2021). The revival of the process model in curriculum design: changes and challenges in the new taiwanese citizenship curriculum. JOURNAL OF CURRICULUM STUDIES. مدل فرایندی مدل محصول محور پرکتیکال شوآب مطالعات اجتماعی طراحی برنامه درسی عاملیت معلم دریافت فایل الکترونیکی مقاله: دکتر محمود مهرمحمدی، دکتری مطالعات برنامه درسی، استاد دانشگاه تربیت مدرس: شنیدن […]
Webster, R. S. (2022). Spiritual education for a post-capitalist society. Educational Philosophy and Theory, 54(3), 288-298. تربیت معنوی تربیت اجتماعی دموکراسی آگاهی انتقادی دیوئی فریره جامعه پساسرمایه داری سرمایه داری ایدئولوژی نئولیبرال مالکیت رسانه سانسور دیدگاه ها دریافت فایل الکترونیکی مقاله: محمود مهرمحمدی، دکتری مطالعات برنامه درسی، استاد دانشگاه تربیت مدرس: معصومه کیانی، دکتری فلسفه […]
Vaughan, K. P., & Nuñez, I. (2020). Curriculum Scholars’ Reflections on the Curriculum Field. Journal of the American Association for the Advancement of Curriculum Studies (JAAACS), 14(1). مهمترین شخصیتها و متفکران حوزه مطالعات برنامهدرسی چه کسانی هستند؟ مهمترین و تأثیرگذارترین آثار و متون منتشر شده چه هستند؟ مهمترین آرزوها و مسائل و موضوعاتی که در […]
Zigmond, N. P., & Kloo, A. (2017). General and special education are (and should be) different. In Handbook of special education (pp. 249-261). Routledge. آموزش و پرورش عمومی آموزش و پرورش استثنایی برنامه تربیتی فردی شده دانش آموزان با نیازهای ویژه دریافت فایل دیحیتال مقاله: دکتر محمود مهرمحمدی، استاد مطالعات برنامه درسی دانشگاه تربیت مدرس: […]
von Humboldt, W. (2019). Über die innere und äußere Organisation der höheren wissenschaftlichen Anstalten in Berlin [1809 oder 1810]. In Idee und Wirklichkeit einer Universität (pp. 193-202). De Gruyter. بیلدونگ فلسفه دانشگاه پژوهش دانشگاهی فلسفه تربیت آموزش عالی هومبولت دریافت فایل الکترونیکی مقاله: دریافت فایل الکترونیکی متن فارسی مقاله: دکتر میثم سفیدخوش، استادیار دانشکده الهیات […]
Varkøy, Ø. (۲۰۱۰). The concept of “Bildung”. Philosophy of Music Education Review, 18(1), 85-96. بیلدونگ میراث فرهنگی و جنبه هنجارین بیلدونگ استعاره سفر نقد ابزارگرایی محتوا و روش های یاددهی/یادگیری در ارتباط با مفهوم و سنت بیلدونگ دریافت فایل الکترونیکی مقاله: دکتر محمود مهرمحمدی، استاد مطالعات برنامه درسی دانشگاه تربیت مدرس: دکتر احمد بنی اسدی، […]