پدیده موسوم به “تب تعلیم و تربیت ” در كره جنوبي منتج به  سیاست هائی شده است که به قصد ایجاد تحول در تعلیم و تربیت روی داده و توانسته در امر توسعه یافتگی این کشور و تبدیل آن از یک کشور فقر زده و عقب افتاده به کشوری پیشتاز نقش اساسی ایفا نماید. تب را می توان  در واقع باور عمومی مدیران جامعه کره دانست که فراتر از شعار نقش زیربنائی تعلیم و تربیت را در نیل به اهداف توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه مورد تاکید قرار داده و در این جهت فکورانه گام برداشته و سرمایه گذاری کرده اند.

دریافت متن کامل یادداشت:

معلم و تربیت معلم درکره جنوبی و ایران، نقد و ارزیابی در قالب چند نکته

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *