Behind Closed Doors: The Pedagogy and Interventionist Practice of Digital Storytelling (Eisenhauer)

  • پژوهش مبتنی بر هنر
  • داستان‌گویی
  • پژوهش کیفی
  • اشکال هنری
  • صورت زیباشناختی
  • مردم‌شناسی
  • گفتمان‌های غالب
  • مداخله گرایی
  • آیزنر
  • داستان به مثابه روش

دریافت متن دیجیتال مقاله: Behind Closed Doors

سخنان دکتر محمود مهرمحمدی، استاد مطالعات برنامه درسی دانشگاه تربیت مدرس:

سخنان دکتر محمد عطاران، دانشیار سابق دانشگاه خوارزمی و آموزشگر ارشد دانشگاه مالایا، مالزی: 

اطلاعات تکمیلی در مورد #مقاله_خوب_و_خواندنی این هفته و موضوع آن:

۱) مجله
Journal of Curriculum and Pedagogy, 9, 2012
حاوی مقالات بزرگداشت #آیزنر؛

Journal of Curriculum and Pedagogy_ Vol 9, No 1

۲) لینک/ویدئوی The power of digital storytelling (سخنرانی تد)؛

https://youtu.be/jA2cTZK9hzw

۳) فایل مناظره #آیزنر و #گاردنر با عنوان:
Should Novels Count as Dissertations in Education
که در توضیحات آقای دکتر عطاران بدان اشاره شد؛

Should Novels Count as Dissertations in Education

۴) پدیدآورنده #مقاله_خوب_و_خواندنی این هفته؛

https://aaep.osu.edu/people/richardson.865

۵) فایل صوتی سخنرانی آقای دکتر عطاران در نشست ۳۰ دی ۹۶ گروه روش شناسی پژوهش های برنامه درسی با عنوان: #داستان_به_مثابه_روش_تحقیق؛

استفاده از مباحث مطرح‌شده در این بخش با ذکر منبع آزاد است.

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *