بارگذاری
استاد محمود مهرمحمدی
  • صفحه اصلی
  • درباره دکتر مهرمحمدی
  • دستاوردها
    • مقالات علمی و پژوهشی
    • کتاب ها
    • پایان نامه ها و رساله های تحت مشاوره
    • دستاورد های علمی
    • تجارب تحقیقاتی و حرفه ای
  • سخنرانی‌ها
  • اخبار
  • گالری عکس
  • ریکز
    • درباره ریکز
    • فهرست مطالب ریکز
      • کتاب های خوب و خواندنی
      • مقالات خوب و خواندنی
      • جدیدترین های ریکز
      • همکاران ریکز
  • با استاد
  • آیین نکوداشت
  • تماس با ما
  • جستجو
  • منو
  • Linkedin
  • Gplus
  • Mail
  • Instagram

مقالات خوب و خواندنی

۱۳۹۸/۰۵/۰۲/توسط پشتیبانی سایت استاد محمود مهرمحمدی

کاوش تغییر برنامه درسی با استفاده از نهادگرایی گفتمانی- یک چهارچوب مفهومی (نوردین و ساندبرگ، ۲۰۱۸)

۱۳۹۸/۰۵/۰۲/توسط پشتیبانی سایت استاد محمود مهرمحمدی

نظریه پردازی معاصر در برنامه درسی: بحران و راه حل (دنگ، ۲۰۱۸)

۱۳۹۸/۰۵/۰۲/توسط پشتیبانی سایت استاد محمود مهرمحمدی

آشکار سازی برنامه درسی پنهان در آموزش عالی (سمپر و بلاسکو، ۲۰۱۸)

۱۳۹۸/۰۵/۰۲/توسط پشتیبانی سایت استاد محمود مهرمحمدی

توضیح علت وقفه کار کانال ریکز در روز جمعه ۱ آذر ۱۳۹۸

۱۳۹۸/۰۵/۰۲/توسط پشتیبانی سایت استاد محمود مهرمحمدی

سواد چندشیوه (میلز و آنس ورث، ۲۰۱۷)

۱۳۹۸/۰۵/۰۲/توسط پشتیبانی سایت استاد محمود مهرمحمدی

چالش رویای حقیقت؛ فلسفه ی بینا، دیدار و گفتگو (فراستخواه، ۱۳۹۷)

۱۳۹۸/۰۵/۰۲/توسط پشتیبانی سایت استاد محمود مهرمحمدی

نظریه پردازی برنامه درسی در عصر پسا حقیقت

۱۳۹۸/۰۵/۰۲/توسط پشتیبانی سایت استاد محمود مهرمحمدی

نظریه داده بنیاد

۱۳۹۸/۰۵/۰۲/توسط پشتیبانی سایت استاد محمود مهرمحمدی

برنامه درسی، نظریه و عمل: گفت و گویی بین المللی

۱۳۹۸/۰۵/۰۲/توسط پشتیبانی سایت استاد محمود مهرمحمدی

در پس درهای ناگشوده: پداگوژی و عمل مداخله گرایانه داستان‌جویی دیجیتال

۱۳۹۸/۰۵/۰۲/توسط پشتیبانی سایت استاد محمود مهرمحمدی

برنامه درسی مبتنی بر یادگیرنده: هیوتاگوژی و یادگیری کنش‌مند در آموزش فنی و حرفه‌ای

۱۳۹۸/۰۵/۰۲/توسط پشتیبانی سایت استاد محمود مهرمحمدی

روایت تاریخی کوتاه و شخصی از پژوهش مابعد کیفی: به سوی پارادایم «مابعد پژوهش»

۱۳۹۸/۰۵/۰۲/توسط پشتیبانی سایت استاد محمود مهرمحمدی

رشد و توسعه مطالعات برنامه درسی

  •  رشد و توسعه مطالعات برنامه درسی

Growing Curriculum Studies: Contributions of Joao M. Paraskeva (Schubert, 2017)

  •  روایت تاریخی کوتاه و شخصی از پژوهش مابعد کیفی: به سوی پارادایم «مابعد پژوهش»

A Brief and Personal History of Post Qualitative Research Toward ’Post Inquiry” (ES Pierre, 2014)

  •  برنامه درسی مبتنی بر یادگیرنده: هیوتاگوژی و یادگیری کنش‌مند در آموزش فنی و حرفه‌ای

Learner Defined Curriculum: Heutagogy and Action Learning in Vocational Training

  •  در پس درهای ناگشوده: پداگوژی و عمل مداخله گرایانه داستان‌جویی دیجیتال

Behind Closed Doors: The Pedagogy and Interventionist Practice of Digital Storytelling (Eisenhauer)

  • برنامه درسی، نظریه و عمل: گفت و گویی بین المللی

The Practical, Curriculum, Theory and Practice: An International Dialogue on Schwab’s the ‘Practical 1’ (Deng)

  • نظریه داده بنیاد

۱٫ Charmaz, K; & Bryant, A. (2010). Grounded Theory. In International encyclopedia of education (pp. 406-412). Elsevier Ltd.

۲٫ Gehrke, N. J., & Parker, W. C. (1982). Generating Curriculum Theory Through Grounded Theory Research

  • نظریه پردازی برنامه درسی در عصر پسا حقیقت

Curriculum Theorizing in the Post-truth Era

  • 0
  • 81
  • 59,700
  • 193

اطلاعات تماس

آدرس: تهران، جلال آل احمد، پل نصر، دانشگاه تربیت مدرس، دانشکده علوم انسانی، گروه علوم تربیتی، طبقه سوم، اتاق 308.

پست الكترونيك: mehrmohammadi.ir@gmail.com

© تمامی حقوق سایت برای دکتر محمود مهرمحمدی محفوظ می باشد | طراحی و پشتیبانی: نگار عقیق
رفتن به بالا