Semper, J. V. O., & Blasco, M. (2018). Revealing the hidden curriculum in higher education. Studies in Philosophy and Education, 37(5), 481-498.
- برنامه درسی پنهان
- آموزش عالی
- نقش استاد
- فلسفه تعلیم و تربیت
- رابطه استاد و دانشجو
دریافت متن دیجیتال مقاله: Revealing the Hidden Curriculum in Higher Education
سخنان دکتر محمود مهرمحمدی، استاد مطالعات برنامه درسی دانشگاه تربیت مدرس:
سخنان دکتر سمیه صبوری، دانشجوی دکتری مطالعات برنامه درسی دانشگاه الزهراء:
استفاده از مباحث مطرحشده در این بخش با ذکر منبع آزاد است.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.