Semper, J. V. O., & Blasco, M. (2018). Revealing the hidden curriculum in higher education. Studies in Philosophy and Education, 37(5), 481-498.

  • برنامه درسی پنهان
  • آموزش عالی
  • نقش استاد
  • فلسفه تعلیم و تربیت
  • رابطه استاد و دانشجو

دریافت متن دیجیتال مقاله: Revealing the Hidden Curriculum in Higher Education

سخنان دکتر محمود مهرمحمدی، استاد مطالعات برنامه درسی دانشگاه تربیت مدرس:

سخنان دکتر سمیه صبوری، دانشجوی دکتری مطالعات برنامه درسی دانشگاه الزهراء: 

استفاده از مباحث مطرح‌شده در این بخش با ذکر منبع آزاد است.

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *