Nordin, A., & Sundberg, D. (2018). Exploring curriculum change using discursive institutionalism–a conceptual framework. Journal of Curriculum Studies, 50(6), 820-835.

  • برنامه درسی
  • انتقال سیاست های برنامه درسی
  • نوبسترسازی سیاست ها
  • نهادهای انسانی
  • تغییر
  • غیرخطی بودن پدیده تغییر
  • بین المللی سازی
  • نهادگرایی گفتمانی
  • مواجهه بین رشته ای
  • نظریه برنامه درسی

دریافت متن دیجیتال مقاله: Nordin&Sundberg2018

سخنان دکتر محمود مهرمحمدی، استاد مطالعات برنامه درسی دانشگاه تربیت مدرس:

استفاده از مباحث مطرح‌شده در این بخش با ذکر منبع آزاد است.

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *