Nordin, A., & Sundberg, D. (2018). Exploring curriculum change using discursive institutionalism–a conceptual framework. Journal of Curriculum Studies, 50(6), 820-835.
- برنامه درسی
- انتقال سیاست های برنامه درسی
- نوبسترسازی سیاست ها
- نهادهای انسانی
- تغییر
- غیرخطی بودن پدیده تغییر
- بین المللی سازی
- نهادگرایی گفتمانی
- مواجهه بین رشته ای
- نظریه برنامه درسی
دریافت متن دیجیتال مقاله: Nordin&Sundberg2018
سخنان دکتر محمود مهرمحمدی، استاد مطالعات برنامه درسی دانشگاه تربیت مدرس:
استفاده از مباحث مطرحشده در این بخش با ذکر منبع آزاد است.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.