• برنامه درسی
  • مفهوم سمبولیک
  • فهم نهادی
  • از وحدت پارادایمی تایلری تا کثرت ناظر به گفتمان های معاصر
  • فاصله گرفتن از مدرسه
  • هزار صدایی
  • ماهیت مکالمه ای
  • کنش عملی اجتماعی
  • متا تئوری برنامه درسی
  • شکست پارادایمی
  • اهمیت توجه به تاریخ

سخنان دکتر محمود مهرمحمدی، استاد مطالعات برنامه درسی دانشگاه تربیت مدرس:

بخش اول فصل ۱۵: مقدمه

بخش دوم: قلمرو برنامه درسی امروز

بخش سوم: از رشته چه به گوش می رسد؟

بخش چهارم و پنجم از فصل ۱۵

پاره ای نکات تحلیلی و تفسیری درباره کتاب

سخنان دکتر زهرا نیکنام، استادیار مطالعات برنامه درسی دانشگاه خوارزمی:

جمع بندی و ارائه گزارش اجرای پروژه بازخوانی کتاب

استفاده از مباحث مطرح‌شده در این بخش با ذکر منبع آزاد است.

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *