The “Reason” of Schooling: Historicizing Curriculum Studies, Pedagogy, and Teacher Education (Popkewitz)
- تاریخمند کردن مطالعات برنامه درسی
- آموزش
- تربیت معلم
- مطالعات تطبیقی
- تبارشناسی دانش
- مدرسهداری
- مطالعات انتقادی
دریافت متن دیجیتال کتاب: The Reason of Schooling
سخنان دکتر محمود مهرمحمدی، استاد مطالعات برنامه درسی دانشگاه تربیت مدرس:
سخنان دکتر روحالله آقاصالح، پژوهشگر پسادکترا دانشگاه ایالتی جورجیا:
Dr Thomas S. Popkewitz, Curriculum and Instruction Professor, University of Wiscounsin – Madison
استفاده از مباحث مطرحشده در این بخش با ذکر منبع آزاد است.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.