Jackson, N., Oliver, M., Shaw, M., & Wisdom, J. (Eds.). (2006) Developing creativity in higher education: An imaginative curriculum. Routledge

  • برنامه درسی
  • پرورش خلاقیت
  • آموزش عالی
  • برنامه درسی تخیلی
  • تفکر انتقادی
  • یافتن مساله
  • نوآوری
  • ظهور
  • تسهیل خلاقیت
  • معنابخشی
  • تغییر
  • ارزشیابی خلاقیت
  • سنجش توافقی
  • National Teaching Fellowship
  • Developing creativity
  • Higher education
  • Imaginative curriculum
  • Finding the problem
  • Emergence
  • Facilitating creativity
  • Making sense
  • Change
  • Evaluating creativity
  • Consensual Assessment

دریافت متن دیجیتال کتاب: Norman_Jackson_Developing_Creativity_in_Higher_Education_The_Imaginative

سخنان دکتر محمود مهرمحمدی، استاد مطالعات برنامه درسی دانشگاه تربیت مدرس:

سخنان دکتر مریم حسینی، عضو هیئت علمی و مدیر گروه نوآوری های آموزشی و درسی موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی:

بخش اول: خلاقیت در آموزش عالی

بخش دوم: دنیای متفاوتی از آموزش عالی

بخش سوم: خلاقیت و برنامه درسی در آموزش عالی

بخش چهارم: معنابخشی خلاقیت در آموزش عالی

استفاده از مباحث مطرح‌شده در این بخش با ذکر منبع آزاد است.

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *