Behind Closed Doors: The Pedagogy and Interventionist Practice of Digital Storytelling (Eisenhauer)
- پژوهش مبتنی بر هنر
- داستانگویی
- پژوهش کیفی
- اشکال هنری
- صورت زیباشناختی
- مردمشناسی
- گفتمانهای غالب
- مداخله گرایی
- آیزنر
- داستان به مثابه روش
دریافت متن دیجیتال مقاله: Behind Closed Doors
سخنان دکتر محمود مهرمحمدی، استاد مطالعات برنامه درسی دانشگاه تربیت مدرس:
سخنان دکتر محمد عطاران، دانشیار سابق دانشگاه خوارزمی و آموزشگر ارشد دانشگاه مالایا، مالزی:
اطلاعات تکمیلی در مورد #مقاله_خوب_و_خواندنی این هفته و موضوع آن:
۱) مجله
Journal of Curriculum and Pedagogy, 9, 2012
حاوی مقالات بزرگداشت #آیزنر؛
Journal of Curriculum and Pedagogy_ Vol 9, No 1
۲) لینک/ویدئوی The power of digital storytelling (سخنرانی تد)؛
۳) فایل مناظره #آیزنر و #گاردنر با عنوان:
Should Novels Count as Dissertations in Education
که در توضیحات آقای دکتر عطاران بدان اشاره شد؛
Should Novels Count as Dissertations in Education
۴) پدیدآورنده #مقاله_خوب_و_خواندنی این هفته؛
https://aaep.osu.edu/people/richardson.865
۵) فایل صوتی سخنرانی آقای دکتر عطاران در نشست ۳۰ دی ۹۶ گروه روش شناسی پژوهش های برنامه درسی با عنوان: #داستان_به_مثابه_روش_تحقیق؛
استفاده از مباحث مطرحشده در این بخش با ذکر منبع آزاد است.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.